بررسي موضوع اختلاف بر سر نام باشگاه شروع شد
مرجع خبری پرسپولیس : گفته مي شود اگر فلاويو بك جونيور به لحاظ فني در شرايط برابر با زلتان باشد از شانس بيشتري براي قرمزپوش شدن برخوردار است.


دليل اين مهم به زمان استفاده پرسپوليس از آنها برمي‌گردد. از آنجا كه زلتان در حال حاضر بازيكن دي استرادا است حتي اگر به‌طور قرضي هم به پرسپوليس بيايد بايد تا نيم‌فصل صبر كند اما اگر فلاويو مورد تاييد دايي قرار بگيرد از آنجا كه بازيكن آزاد است فقط 15 روز پس از ثبت قراردادش اجازه بازي براي پرسپوليس را به‌دست مي‌آورد.

 

مشكل رواديد فلاويو حل شد

نزديك بود اتفاقي كه براي هروه اوساله در بدو ورودش به تهران در فرودگاه مهرآباد پيش آمد و منجر به ديپورت او شد براي فلاويو بك جونيور مهاجم برزيلي و البته تستي پرسپوليس هم رخ دهد. ظاهرا او يك ساعتي در فرودگاه به خاطر رواديدش معطل شد اما پس از برطرف شدن مشكلات، اجازه ورود را به‌دست آورد.

 

بررسي موضوع اختلاف بر سر نام باشگاه شروع شد

حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس در كنفرانس مطبوعاتي اين باشگاه به مشكلاتي كه پيرامون اختلاف نظر در مورد نام اين باشگاه (پيروزي يا پرسپوليس) وجود دارد اشاره كرد و گفت اين مشكلات باعث شده پرسپوليس براي ورود به بورس دچار مشكل شود. گفته مي‌شود از روز پنج‌شنبه تحقيق و بررسي درباره اين موضوع در سازمان تربيت بدني آغاز شده تا هر چه سريع‌تر اين مشكل به پايان برسد.

 

تداوم اردوهاي 48 ساعته

هر چند برپايي اردوي 48 ساعته در آستانه بازي‌هاي داخلي پرسپوليس اقدامي عجيب و سوال‌برانگيز به نظر مي‌رسد اما علي دايي از مسوولان باشگاه تقاضا كرده اين اردوهاي نسبتا طولاني تا پايان فصل ادامه داشته باشد. پرسپوليسي‌ها قبل از سفر به تبريز 24 ساعت در هتل لاله اردو زدند و در تبريز نيز به هتل پارس خواهند رفت.

 

بازيكن پرسپوليس 300 هزار تومان جريمه شد

بعد از اتفاقات رخ داده در ديدار پرسپوليس- دبيري تبريز در ليگ برتر فوتسال مجيد ملازم يكي از بازيكنان پرسپوليس از سوي كميته انضباطي به پرداخت 300 هزار تومان جريمه نقدي محكوم شد.فوتسال پرسپوليس در آخرين بازي روز پنج‌شنبه در تهران با نتيجه 4-5 حريف خود آرش بتن قزوين را شكست داد كه اين برد به قيمت محروميت دروازه‌بان اصلي اين تيم براي بازي بعد تمام شد.در اين بازي حبيب كاشاني هم جزو تماشاگران بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)