مرجع خبری پرسپولیس : احتمال حضور رحمان احمدي در بازي با پاس همدان بيشتر از عليرضا حقيقي است.

 

با توجه به اينكه عليرضا حقيقي به‌همراه تيم ملي در سفر چين و كره جنوبي بود و خسته به نظر مي‌رسد احتمال دارد رحمان احمدي در دروازه پرسپوليس مقابل پاس همدان قرار بگيرد چرا كه يحيوي هم نسبت به شرايط احمدي ابراز رضايت كرده.

 

كاشاني با ليدرها جلسه دارد


حبيب كاشاني قبل از بازي با پاس با ليدرهاي تيم جلسه خواهد داشت. كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس كه نسبت به رفتار ليدرها در بازي تداركاتي با نساجي مازندران ناراحت است، قصد دارد قبل از بازي با پاس همدان با ليدرها جلسه داشته باشد تا در مورد اتفاقات بازي با نساجي توضيحات كامل را بگيرد.

 

البته كاشاني قرار است درباره حساسيت بازي با پاس همدان هم نكاتي را به ليدرها گوشزد كند.

 

هتل پرسپوليس در كيش مشخص مي‌شود


اوايل هفته آينده هتل محل اقامت پرسپوليسي‌ها در كيش مشخص مي‌شود. پرسپوليسي‌‌ها كه قصد دارند براي تعطيلات آتي كه بعد از هفته نهم اعمال مي‌شود به كيش بروند هفته آينده هتل محل اقامت‌شان را خواهند شناخت. طبق خبرهايي كه از باشگاه مي‌رسد از بين هتل شايان و شايگان يكي انتخاب خواهد شد تا پرسپوليسي‌ها در آن اردو بزنند.سرخپوشان قرار است از سوم تا نهم مهر در كيش اردو بزنند.

 

سكونشين‌ها به‌دنبال جدايي

 

بازيكنان سكونشين پرسپوليس به دايي پيغام مي‌دهند درصورتي كه بازي نكنند در نيم‌فصل از تيم جدا مي‌شوند.
تعدادي از بازيكنان سكونشين پرسپوليس كه نسبت به وضعيت‌شان ناراضي هستند در صحبتي كه با عبدي داشتند به دايي پيغام دادند درصورتي كه از آنها استفاده نشود در نقل و انتقالات نيم‌فصل از تيم جدا مي‌شوند و به تيم ديگري مي‌روند.
حالا بايد ديد دايي به اين اعتراض توجه مي‌كند يا اينكه سكونشين‌ها تصميم‌شان را عملي مي‌كنند.

 

گزارش مصدومان در دست دايي

 

پزشك باشگاه پرسپوليس ديروز گزارش كاملي از مصدومان تيم به دايي ارائه كرد.
دكتر زرينه پزشك قرمزپوشان ديروز گزارش كاملي از وضعيت مصدومان و سرماخورده‌هاي تيم به علي دايي ارائه كرد تا سرمربي پرسپوليس طبق آن تركيب تيم را براي بازي با پاس انتخاب كند.

 

عبدي به‌دنبال مطالبات فصل قبل

 

حسين عبدي براي گرفتن مطالبات فصل قبلش با كاشاني و رسايي جلسه داشت. عبدي مربي پرسپوليس كه هنوز مطالبات فصل گذشته‌اش را به‌صورت كامل دريافت نكرده ابتدا با محمد رسايي قائم مقام باشگاه در اين مورد صحبت كرد و پس از آن با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس جلسه كوتاهي داشت تا مطالبات فصل گذشته‌اش پرداخت شود. حسين عبدي از فصل گذشته چيزي حدود 50 ميليون تومان طلبكار است.

 

حكم شكايت بائو از پرسپوليس دوشنبه اعلام مي‌شود


رأي پرونده شكايت ميثم بائو از پرسپوليس دوشنبه هفته آينده اعلام مي‌شود.
بائو كه به خاطر مطالباتش از پرسپوليس به كميته انضباطي شكايت كرده بود و در جلسه كميته انضباطي هم حضور داشت، حكم اين شكايت را دوشنبه هفته آينده دريافت مي‌كند.


فيلم بازي‌هاي پاس آناليز مي‌شود


كادر فني باشگاه پرسپوليس فيلم بازي‌هاي پاس همدان با سايپا و سپاهان را آناليز مي‌كند.پرسپوليس در هفته نهم بايد به مصاف پاس همدان برود. به همين دليل كادر فني با تهيه فيلم بازي اين تيم برابر تيم‌هاي سايپا و سپاهان قصد دارد حريف را براي بازي شنبه آناليز و نقاط ضعف و قدرت اين تيم را به بازيكنان ارائه كند.

 

پرسپوليسي‌ها پاداش تساوي مي‌گيرند؟!

 

پرسپوليسي‌ها براي تساوي برابر فولاد خوزستان خواستار پاداش شدند. اعضاي تيم پرسپوليس كه معتقدند امتياز گرفتن از فولاد خوزستان آن هم در اهواز كار بسيار سختي بوده به‌خاطر تساوي با اين تيم از باشگاه خواستار پاداش شدند. بر اين اساس حبيب كاشاني هم در جلسه‌اي كه با رسايي دارد تصميم گرفته در اين مورد به جمع‌بندي برسد و نظرش را در مورد پرداخت يا عدم پرداخت پاداش اعلام كند.

 

برنامه ويژه پرسپوليس براي عيد سعيد فطر

 

باشگاه پرسپوليس به مناسبت عيد سعيد فطر برنامه‌هاي فرهنگي ويژه‌اي در نظر دارد.
عباس عليپور رييس كميته فرهنگي باشگاه پرسپوليس با تاييد اين خبر، از تدارك باشگاه براي برگزاري مراسم ويژه‌اي به مناسبت عيد سعيد فطر خبر مي‌دهد.
ظاهرا برنامه‌هاي ويژه باشگاه پرسپوليس قرار است قبل از بازي اين تيم با پاس همدان برگزار شود.

 

طلب فشنگچي از صبا پرداخت مي‌شود


به غير از محمد نوري كه از باشگاه صبا مبلغ قابل توجهي طلبكار است، اميرحسين فشنگچي نيز چيزي حدود 85 ميليون تومان از صباي قم طلبكار است. گفته مي‌شود مسوولان اين باشگاه با بازيكن جوان پرسپوليس تماس گرفته و اعلام كرده‌اند پس از مذاكره با مسوولان استانداري قم طلب فشنگچي را پرداخت مي‌كنند.


رضايت مولايي از سالن بدنسازي درفشي‌فر


فريد زرينه و محمدرضا مولايي پزشك و بدنساز پرسپوليس از امكانات اتاق پزشكي و سالن بدنسازي ورزشگاه درفشي‌فر كه قرار است كمپ پرسپوليس باشد ديدن كردند. سالن بدنسازي اين ورزشگاه به‌تازگي افتتاح شده و قسمتي از دستگاه‌هاي آن در محل وجود دارد. مولايي با ابراز رضايت از امكانات اين سالن گفته اگر دستگاه‌ها كامل شود امكانات اين مجموعه از مشكلات بدنسازي پرسپوليس مي‌كاهد.

 

تبليغات اسپانسر دور كمپ پرسپوليس


مسوولان باشگاه پرسپوليس در جلسه‌اي كه با بانك شهر و شركت‌هاي زيرمجموعه شهرداري تهران براي ادامه همكاري اسپانسرينگ داشته‌اند درباره حضور اين اسپانسر در كمپ پرسپوليس نيز به توافقاتي دست يافته‌اند. قرار شده تبليغات اين اسپانسر و شركت‌هاي وابسته به آن دور زمين چمن اصلي درفشي‌فر نصب شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)