مرجع خبری پرسپولیس : حريف بعدي پرسپوليس در ليگ برتر پاس همدان تيم رده ششمي ليگ برتر است كه البته اين مسابقه 11 روز بعد در تهران انجام مي‌شود.

 

با وجود اين فاصله طولاني علي دايي از همين حالا دنبال راه‌هاي شكست اين حريف قدرتمند است. به همين خاطر سرمربي پرسپوليس از باشگاه تقاضاي تهيه فيلم دو بازي اخير حريف را كرده است و قرار بود روز گذشته فيلم ديدارهاي پاس مقابل سايپا و سپاهان به‌دست دايي برسد تا اين مسابقات در اردوي مشهد آناليز شود.

 

اولتيماتوم دايي به بازيكنان

علي دايي به بازيكنان تيمش اولتيماتوم داده چنانچه هر كدام از آنها دير به مشهد بيايند با جريمه سنگين مواجه خواهند شد. دايي گفته به غير از ملي‌پوشان، بقيه بازيكنان حق تاخير در پيوستن به اردوي تيم را ندارند.

 

حدود 5-4 بازيكن پرسپوليس از تعطيلات دو روزه استفاده كرده و به شهرهاي خودشان رفته‌اند اما قول داده‌اند به‌موقع در مشهد حضور يابند.

 

مساوي با فولاد پاداش ندارد


قرار است كادر فني پرسپوليس امروز نام سه بازيكن برتر مسابقه با فولاد را اعلام كند تا طبق معمول تمام بازي‌هاي قبلي پاداش ويژه‌اي به آنها تعلق گيرد. البته برخلاف اخبار منتشره در برخي جرايد، تساوي پرسپوليس مقابل فولاد پاداشي براي بازيكنان اين تيم در بر ندارد و سرخپوشان بايد تلاش كنند تا با پيروزي در مسابقه بعدي به 400 هزار تومان ديگر دست يابند.

 

از سعداوي دو هفته ديگر مهلت گرفتند


نعيم سعداوي مربي دو سال پيش پرسپوليس هنوز طلبش را از اين باشگاه نگرفته. بعد از تهديد شكايت سعداوي به فيفا اين بازيكن 10 روز به پرسپوليس مهلت داد اما چند روزي هم از اين مهلت گذشت او شكايت نكرد تا اينكه مسوولان پرسپوليس در رويارويي با فولاد طي مذاكره‌اي با سعداوي نظر مساعد او را جلب كرده و دو هفته ديگر از سعداوي وقت گرفتند. سعداوي 62 ميليون تومان از پرسپوليس طلبكار است.

 

پرداخت پول البسه دايي تا آخر ماه جاري

هر چند كه در جريان شكايت دايي از فدراسيون به موضوع البسه برند دايي كه در اختيار تيم ملي قرار گرفته بود و پولي كه دايي بايد از اين بابت به جيب مي‌زد پرداخته نشد اما از قرار معلوم فدراسيون فوتبال در يكي دو قسط مبلغ كل اين لباس‌ها را پرداخت مي‌كند. شنيده شده تا آخر ماه جاري قسمت ديگري از پول لباس‌هاي دايي از طرف فدراسيون به حساب شركت وي واريز خواهد شد.

 

كت و شلوارهاي پرسپوليس رسيد

بالاخره قرار است پرسپوليسي‌ها در سفرهاي داخلي خود كت و شلوار به تن كرده و لباس‌هاي ورزشي مخصوص اردو را در هتل بپوشند، كت و شلوارهايي كه باشگاه براي كليه اعضاي تيم سفارش داده بود روز گذشته به باشگاه تحويل داده شد. قرار بود روز گذشته تداركات تيم اين لباس‌ها را در اختيار بازيكنان بگذارد تا در سفر به شيراز همه بازيكنان لباس متحد‌الشكل بر تن كنند.

 

تكميل ترازنامه مالي پرسپوليس تا آخر مهرماه


در راستاي خصوصي‌سازي باشگاه‌هاي فوتبال تا سال 1390 همه باشگاه‌هاي ليگ برتري موظفند براي ورود به بورس ترازنامه اقتصادي خود را در اختيار سازمان خصوصي‌سازي قرار دهند. باشگاه پرسپوليس هم ترازنامه مالي سال 1388 خود را آماده كرده كه تا پايان مهرماه كار تنظيم آن به پايان مي‌رسد و تقديم سازمان مربوطه خواهد شد.

 

4 پرسپوليسي‌تيم ملي هم اتاق بودند

اتاق‌هاي هتل آكادمي چهار تخته است و كادر فني تيم ملي در هر اردو سعي مي‌كند اعضاي تيم‌ها را در يك اتاق كنار هم قرار دهد. در اردوي قبلي كه 5 پرسپوليسي به تيم ملي دعوت شدند به غير از حقيقي، چهار بازيكن ديگر هم اتاقي بودند اما اين بار كه علي عسگري دعوت نشد، حقيقي، نوروزي، نوري و رضايي هم اتاق شدند و حدود سه روز كنار هم بودند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)