شيث رضايي در راه استيل‌آذين؟
مرجع خبری پرسپولیس : بازي با نفت محمودآباد هر چقدر هم ساده تلقي شود براي پرسپوليس و مربيانش يك بازي مهم است.

 

براي همين فيلم بازي اين تيم گمنام برابر راه‌آهن نوين كه ديروز از سوي بهنام ابوالقاسم‌پور به باشگاه پرسپوليس رسيده بود امروز در اختيار حسين عبدي قرار مي‌گيرد تا براي بازيكنان آناليز شود.

 

گفت‌وگوي كاشاني با دادگان

 

در پي حرف و حديث‌هاي اخير در خصوص ساختمان باشگاه پرسپوليس حبيب كاشاني سرپرست قرمز پوشان با محمد دادگان رييس گذشته فدراسيون فوتبال به بحث و گفت و گو نشست. در اين نشست كاشاني از دادگان كه در زمان وي ساختمان باشگاه پرسپوليس به قرمز پوشان اهدا شد، درباره وضعيت ساختمان پرسپوليس سؤال كرد كه دادگان به وي اعلام كرد هيچ مشكلي در حال حاضر وجود ندارد و كارها كاملا قانوني انجام شده است.

 


مخالفت سازمان ليگ با پرسپوليس


مسوولان باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ خواسته بودند تا حق بليت‌ فروشي بازي‌هاي ليگ برتر را به آنها واگذار كند اما با مخالفت سازمان ليگ مواجه شدند. سازمان ليگ در نامه‌اي به باشگاه پرسپوليس اعلام كرد با توجه به اينكه نامه خود را براي فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ دير ارسال كردند فعلا نمي‌توانند حق بليت فروشي بازي‌هاي پرسپوليس را به اين باشگاه بدهند.
كاشاني قرار است در اين خصوص مجددا با محمدي گفت و گو كند.


تماس عبدي با ابوالقاسم‌پور


همانطور كه پيش‌بيني مي‌شد و ديروز هم به آن اشاره كرديم بهنام ابوالقاسم‌پور سرمربي تيم راه‌آهن نوين كه تيمش برابر نفت محمودآباد حريف پرسپوليس در جام حذفي بازي كرده، بهترين شخص براي كمك به پرسپوليسي‌ها است. ظاهراً اين اتفاق افتاده و حسين عبدي طي تماسي با ابوالقاسم‌پور اطلاعات لازم را از حريف فرداي خود كه هيچ شناختي از او ندارند گرفته است.به هرحال يك پيروزي پرگل مي‌تواند شرايط را براي پرسپوليس در ادامه بهتر كند.


پروین می تواند به رای کمیته انضباطی اعتراض کند


با اعلام رأی کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در خصوص تخلف محمد پروین، وی می‌تواند اعتراضش را به رأی کمیته استیناف اعلام کند.

 

کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس روز گذشته آراء خود را در خصوص متخلفان صادر کرد. در این نشست کمیته انضباطی باشگاه محمد پروین را به پرداخت 22 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. در همین راستا پروین می‌تواند اعتراض خود را به این رأی ظرف 10 روز آینده به کمیته استیناف ارائه دهد.

گفتنی است؛ این جریمه به دلیل غیبتهای پیش از فصل پروین در خصوص او صادر شد.


شيث رضايي در راه استيل‌آذين؟


“شيث رضايي” که پس از عملکرد ضعيف در دربي تهران از طرف علي دايي در اختيار کميته انضباطي پرسپوليس قرار گرفت، اين احتمال دارد که در نيم‌فصل از اين تيم جدا شود و به تيم درگيري در ليگ برتر بپيوندد.

 

ظاهرا مسئولان استيل‌آذين که به دنبال جذب مدافع در نيم فصل هستند با مدافع اخراجي پرسپوليس تماس گرفته‌ و او درباره پيوستن به اين تيم صحبت کرده‌اند.
گفتني است؛ جلسه کميته انضباطي “شيث رضايي” يکشنبه هفته گذشته برگزار مي‌شود و او در صورتي که در ليست فروش پرسپوليس قرار بگيرد به استيل‌آذين مي‌رود.

 

کاشانی : مصاحبه حاشیه‌ای کنید، جریمه می‌شوید

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس از جریمه شدن بازیکنان تیم در صورت انجام مصاحبه حاشیه‌ای و جنجالی خبر داد.

 

حبیب کاشانی که عصر دیروز در تمرین قرمزپوشان حاضر شده بود از بازیکنان خواست از انجام مصاحبه‌های حاشیه‌ای و جنجالی خودداری کنند. کاشانی برای اینکه تیمش بعد از شکست در دربی و در آستانه بازی حساس مقابل ذوب‌آهن به حاشیه کشیده نشود به بازیکنان اعلام کرد در صورت مشاهده مصاحبه جنجالی از سوی بازیکنان آنها را جریمه خواهند کرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)