مرجع خبری پرسپولیس : گفته مي‌شود سكوبرت مدافع بلندقامت ماليايي- فرانسوي كه حدود يك هفته‌اي است با پرسپوليس تمرين مي‌كند مورد تاييد فني علي دايي قرار گرفته و بعيد نيست به زودي مقدمات عقد قرارداد با او فراهم شود.


شنيده مي‌شود هفته آينده درباره مسائل مالي قرارداد اين بازيكن مذاكرات اوليه آغاز مي‌شود. از سكوبرت به عنوان جانشين احتمالي شيث نام برده مي‌شود اما جالب است كه مدير برنامه‌هاي اين بازيكن، دوست نزديك و مدير برنامه چندين و چندساله شيث رضايي است و نمي‌توان باور كرد كه وي در پيدا كردن جانشين مناسب براي شيث در پرسپوليس نقش داشته باشد.


مصاحبه دايي هماهنگ شده بود


پس از مصاحبه علي دايي عليه استقلالي‌ها، عليپور دبير ستاد منشور اخلاقي فدراسيون از باشگاه پرسپوليس درباره اين مصاحبه استعلام كرد اما از طرف باشگاه با نامه‌اي به وي اعلام شد دايي با هماهنگي كامل با باشگاه اين مصاحبه را انجام داده است.

 

مولايي پيگير شكايت از ابومسلم


محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس به شدت پيگير شكايتش از ابومسلم و صبا است.
مولايي با ابراز تعجب از اينكه چطور ابومسلم از تعليق درآمده به شدت دنبال رسيدن به پولش است. مولايي البته براي شكايتش هم كلي هزينه كرده و از آنجايي كه موضوع انتقالش به تربيت بدني تهران هنوز روشن نشده مي‌خواهد طلب‌هاي ميليوني‌اش را زنده كند.

 

پرسپولیسی‌ها از نمایشگاه شهرداری بازدید کردند


حبیب کاشانی و علی دایی صبح امروز(پنج شنبه) از نمایشگاه ورزش شهرداری دیدن کردند.

 

در این بازدید حبیب کاشانی سرپرست باشگاه، علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و محمود خوردبین سرپرست این تیم در آن شرکت کردند.پرسپولیسی‌ها در جریان این بازدید مورد استقبال گرم مردمی که در محل مجموعه رازی حاضر شده بودند قرار گرفتند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)