دايي شكايتش را به زوريخ نبرده
مرجع خبری پرسپولیس : برد و باخت‌هاي اخير، نه پاداش براي پرسپوليسي‌ها داشته و نه جريمه‌اي.

 

حبيب كاشاني كه پيش‌تر گفته بود به خاطر بازي خوب بازيكنان در دربي جريمه‌اي را بابت باخت آن بازي در نظر نگرفته، شب قبل از بازي با نفت هم اعلام كرد كه پيروزي برابر اين تيم و صعود به يك‌هشتم نهايي جام حذفي، هيچ پاداشي را به دنبال نخواهد داشت.

 

تقدير از هواداران باانضباط

 

هواداران منضبط از سوي باشگاه مورد تقدير قرار مي‌گيرند. با تصميم كانون هواداران پرسپوليس و براي دور كردن سكونشين‌ها از حاشيه، باشگاه اعلام كرد هواداراني كه در جريان بازي‌هاي پرسپوليس از حاشيه‌سازي بپرهيزند و بتوانند سكوها را كنترل كنند مورد تقدير قرار خواهند گرفت. اين برنامه بعد از بازي با ذوب‌آهن به اجرا درمي‌آيد.

 

 

سه امتياز بي‌دردسر در حساب اميدها


دومين سه امتياز فصل، بدون بازي كردن به حساب تيم اميد پرسپوليس ريخته شد. قرار بود در دومين هفته از رقابت‌هاي قهرماني باشگاه‌هاي تهران و به ميزباني تيم هما، پرسپوليس و اين تيم روز سه‌شنبه با هم ديدار كنند كه به خاطر عدم حضور تيم‌ها در زمين، پرسپوليس با نتيجه سه – صفر برنده اعلام شد تا 6 امتيازي شود. تيم اميد پرسپوليس كه سرمربيگري آن را منوچهر عبدالله‌نژاد برعهده دارد در اولين بازي‌اش يك – صفر تيم سرخ‌پوشان را برده بود.


تابلوي ورود ممنوع مقابل ليدرها و خبرنگاران


از اين پس هيچ خبرنگار و ليدري حتي به عنوان ميهمان در اردوهاي پرسپوليس پذيرفته نخواهد شد. با توافق كاشاني و پرسپوليسي‌ها قرار شد ديگر هيچ خبرنگار و ليدري در سفرها و حتي اردوهاي پرسپوليس در تهران، كاروان سرخ‌ها را همراهي نكند و فقط كساني اجازه ورود به اردوي پرسپوليس را دارند كه حبيب كاشاني به آنها مجوز بدهد.

 

موبايل خاموش، در اردو


استفاده از موبايل در اردوهاي پرسپوليس با دستور كاشاني ممنوع شد. در ادامه درز كردن خبرهاي اردوها به بيرون و اينكه همه در پرسپوليس دنبال پيدا كردن جاسوس بودند، حبيب كاشاني استفاده از موبايل در اردوهاي قبل از بازي را براي بازيكنان ممنوع كرد و از آنها خواست كه از زمان حضور در اردو تا بعد از بازي، با افراد بيرون از تيم و حتي خبرنگارها صحبتي نداشته باشند.

 

پشت درهاي بسته تا آخر فصل!

 

باخت در دربي، همه چيز پرسپوليس را عوض كرده و همان بود كه باعث شد هواداران و خبرنگارها از حضور در محل تمرين سرخ‌ها منع شوند. جالب اينكه با تصميم علي دايي، تمرين‌هاي پرسپوليس براي بازي هفته آينده با ذوب‌آهن هم پشت درهاي بسته انجام خواهد شد و حتي شنيديم كه او تصميم گرفته اين رويه را تا جاي ممكن و حتي شده تا آخر فصل ادامه بدهد. البته شايد در صورت پيروزي برابر ذوب‌آهن يا بازي‌هاي بعد از آن، علي دايي هم كوتاه بيايد و اجازه بدهد كه تمرين تيمش تماشاگر داشته باشد.

 

پرگل‌ترين برد پرسپوليس دايي

 

پيروزي 5- يك برابر نفت محمودآباد، پرگل‌ترين برد پرسپوليس با مربيگري علي دايي بود. پرسپوليس تا امروز با هدايت علي دايي 31 بار به ميدان رفته كه حاصل آن 18 پيروزي بوده است. 15 برد با اختلاف يك گل و 2 تا هم با دو گل اختلاف. در واقع اين اولين برد پرسپوليس دايي با اختلاف بيش از دو گل بود. پرسپوليس پارسال 3- يك پيكان را برد و در فينال جام حذفي هم با همين نتيجه گسترش فولاد تبريز را شكست داده بود.


دردسر خبرنگارها براي ورود به آزادي

 

ورود به ورزشگاه آزادي ديروز بار ديگر براي خبرنگارها دردسر ساز شده بود. مسوولان ورزشگاه تنها به خبرنگارهايي اجازه ورود مي‌دادند كه كارت جديد سازمان تربيت بدني را در اختيار داشتند و جالب اينكه تنها يكي دو خبرنگار از اين طريق اجازه ورود گرفتند. در نهايت هم پا در مياني مسوولان برگزاري بازي مجوز ورود به ورزشگاه آزادي شد و آنها توانستند به تماشاي بازي بنشينند.

 

فقط دايي تشويق شد!


تشويق علي دايي تنها بهانه بود تا صداي طرفداران پرسپوليس را هم در جريان بازي با نفت بشنويم. آنها غير از دايي هيچ پرسپوليسي ديگري را تشويق نكردند و يك بنر بزرگ از تصوير او را هم در ورزشگاه نصب كرده بودند. جالب اينكه نزديك به صد هوادار تيم نفت هم قبل از شروع بازي و در سكوت طرفداران پرسپوليس براي چند دقيقه نام علي دايي را فرياد مي‌زدند.


بيوتر، پرسپوليس- نفت را ديد


هر چند خبري از سرمربي تيم ملي نبود اما افشين قطبي حواس‌اش بود كه بازي پرسپوليس- نفت را از دست ندهد. به همين خاطر ديروز دستيارش پيت بيوتر را به ورزشگاه آزادي فرستاد تا بازي را تماشا كند و يك ارزيابي هم از ملي‌پوش‌ها و ديگر بازيكنان پرسپوليس داشته باشد.

 

عصبانيت دايي از بازي مازيار


عملكرد مازيار زارع در بازي ديروز آن چيزي نبود كه سرمربي پرسپوليس انتظار داشت و به همين خاطر از همان ابتداي بازي شروع كرد به اعتراض. علي دايي معتقد بود كه مازيار زارع ساكن و بي‌تفاوت بازي مي‌كند و براي همين دائم از كنار زمين بر سر او فرياد مي‌زد.

 

يادي از مرحوم آقازاده كه زود رفت


قرار بود نفت محمودآباد در مرحله قبلي رقابت‌هاي جام حذفي به مصاف فولاد يزد برود و تيم برنده به‌عنوان رقيب پرسپوليس معرفي شود لذا بعيد نبود با توجه به قدرت بيشتر فولاد يزد نسبت به نفت محمودآباد، اين فولاد باشد كه حريف پرسپوليس مي‌شد. اما اين ديدار به دليل درگذشت محسن آقازاده، سرمربي نماينده يزد لغو شد تا نفت راهي دور بعد شود. حضور آقازاده در ديدار مقابل پرسپوليس مي‌توانست رقابت قرمزپوشان را با تيم سرسخت‌تري رقم بزند كه درگذشت آقازاده مانع از اين موضوع شد و جامعه فوتبال را به دليل اين اتفاق ناگوار عزادار كرد. ديروز سرمربي فولاد يزد را كسي فراموش نكرد و حتي بازي ديروز پرسپوليس- نفت محمودآباد با يك دقيقه سكوت به احترام مرحوم محسن آقازاده سوت خورد. همچنين دو بنر با تصوير اين مربي به ورزشگاه آزادي آورده شده بود كه يكي از آنها سمت جايگاه طرفداران پرسپوليس نصب شده بود و ديگري در جايگاه تماشاگران تيم نفت.

 

دايي شكايتش را به زوريخ نبرده

 

شنيده مي‌شد علي دايي در حاشيه سفرش به زوريخ كه به دعوت سپ بلاتر انجام شد پيگير كارهاي شخصي‌اش بوده و خودش پرونده شكايت از فدراسيون فوتبال را براي پيگيري به فيفا برده است اما يكي از نزديكان علي دايي كه روز گذشته در ورزشگاه آزادي حضور داشت اين مساله را به كلي تكذيب كرد. اين شخص كه در كارهاي اداري به دايي كمك مي‌كند مي‌گويد: «خبر شكايت علي دايي از فدراسيون به‌صورت شخصي كذب است و اگر اين پرونده پيگيري شود از طريق وكلاي آقاي دايي خواهد بود.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)