مرجع خبری پرسپولیس : گفته مي‌شود محسن خليلي يكي از طلبكاران باشگاه پرسپوليس نه‌تنها از اين باشگاه طلبي ندارد بلكه بدهكار هم هست.

 

به همين منظور قرار است بعد از بازي اين هفته پرسپوليس مقابل پاس و در طول هفته جاري خليلي به باشگاه مراجعه كرده و درباره ميزان دقيق طلبش و اينكه بالاخره طلبكار است يا بدهكار جلسه‌اي داشته باشد.

 

روانشناسي عبدي و تارتار

 

از آنجايي كه مسوولان و كادر فني پرسپوليس دوست دارند هيچ اتفاق بدي در تيم‌شان رخ ندهد و حاشيه‌اي به‌وجود نيايد، تصميم بر اين گرفته شده كه حسين عبدي و مهدي تارتار دو عضو كادر فني با بازيكناني كه نيمكت‌نشين هستند و كمتر به ميدان مي‌روند صحبت كنند و از افت روحي اين نفرات جلوگيري كنند.


آرفي با كاشاني صحبت كرد

 

 

اشپيتيم آرفي مهاجم آلماني- آلبانيايي پرسپوليس كه از سكونشيني‌هاي متوالي‌اش ناراحت است عصر روز يكشنبه و بعد از بازي تداركاتي اين تيم مقابل نساجي، صحبت كوتاهي با حبيب كاشاني در ورزشگاه شركت واحد داشت و دلخوري‌اش از شرايط موجود را با سرپرست باشگاه در ميان گذاشت. گفته مي‌شود اگر آرفي در دو مسابقه بعدي پرسپوليس به ميدان نرود، در جلسه‌اي با حبيب كاشاني شرايط ادامه حضورش در پرسپوليس را بررسي خواهد كرد و بعيد نيست تصميم به دريافت رضايتنامه گرفته و راهي تيم ديگري شود.

 

مصدوميت فشنگچي جدي نيست

 

اميرحسين فشنگچي در نيمه اول بازي با نساجي قائمشهر در برخورد با بدرا جاكيته مدافع حريف با كمر به زمين فرود آمد تا بقيه بازي را از پشت دروازه تماشا كند. فشنگچي كه ديروز از ناحيه كمر احساس درد مي‌كرد ديروز به كلينيك باشگاه مراجعه كرد. قرار بود در تمرين ديروز دكتر زرينه شرايط اين بازيكن را چك كند. البته زرينه روز گذشته اطمينان خاطر داد كه مصدوميت بازيكن جوان پرسپوليس حاد نيست و او براي بازي با پاس مشكلي نخواهد داشت.

 

قول انصاري فرد براي پرداخت طلب نورمحمدي

 

عليرضا نورمحمدي، مدافع مياني پرسپوليس چيزي حدود 85 ميليون تومان از باشگاه سابق خود راه‌آهن طلبكار است. نورمحمدي به تازگي با انصاري‌فرد صحبت كرده و مديرعامل راه‌آهن قول داده طلبش را به زودي پرداخت كند. همچنين نورمحمدي بايد ماليات قرارداد خود با پرسپوليس را بپردازد اما هنوز مداركش را تحويل نداده چرا كه از رقم مالياتش مطلع نيست.


معمارزاده بايد دوباره شكايت كند


با ادعاي جديد معمارزاده، شكايت او از پرسپوليس وارد مرحله تازه‌اي شد. او پيش از اين مدعي بوده كه باشگاه مطالبات سال گذشته‌اش را نداده اما حالا ادعا دارد كه آنها را دريافت كرده و مطالبات ديگري دارد. به همين دليل هم او بايد شكايت جديدي را در كميته انضباطي مطرح تا مسوولان پرسپوليس هم نسبت به آن مستندات خود را ارائه دهند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)