مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس بعد از آخرين تمرين خود براي بازي با مس كرمان كه امروز برگزار مي‌شود ساعت 18 تهران را به مقصد كرمان ترك خواهد كرد.

 

آنها اين بار و برخلاف دفعات قبل كه با هواپيمايي آسمان مسافرت مي‌كردند امروز با پرواز ماهان به اين شهر مي‌روند.
هتل پارسيان كرمان محل اقامت پرسپوليس خواهد بود. آنها بلافاصله بعد از بازي به تهران برمي‌گردند.

 

گلايه پرسپوليس به خاطر اعلام حكم قبل از دريافت حكم

 

باشگاه پرسپوليس تصميم ندارد كه درخصوص اعلام حكم كميته انضباطي در مورد ممنوع‌المصاحبه شدن علي دايي بيانيه‌اي صادر كند. آنها با وجود دلايلي كه دارند اين حكم را پذيرفته‌اند اما ظاهرا از يك مساله دلخورند و آن اينكه چرا قبل از دريافت حكم (بعدازظهر دوشنبه)، اين مهم رسانه‌اي شده است.البته ديروز شنيديم كه يكي از اعضاي كميته انضباطي مدعي شده دايي ممنوع‌المصاحبه نشده و او غير از صحبت درخصوص فدراسيون مي‌تواند در مورد مسائل فني صحبت كند.

 

500 ميليون تومان براي تكميل درفشي‌فر تا آخر ماه مي‌رسد

 

كادر فني و بازيكنان پرسپوليس به شدت از كيفيت چمن ورزشگاه درفشي‌فر راضي هستند و به
هيچ وجه حاضر نيستند اين چمن خراب شود. به همين خاطر كادر فني از باشگاه خواسته در روزهاي باراني هماهنگي لازم را به عمل آورد تا پرسپوليس در چمن مصنوعي ورزشگاه شهيد كشوري تمرين كند. همچنين قرار است تا آخر ماه جاري اداره نوسازي سازمان تربيت بدني براي تكميل ساخت اين ورزشگاه 500 ميليون تومان در اختيار باشگاه پرسپوليس بگذارد.


مكاتبه با هيات فوتبال تهران براي تقويت تيم ب


انگار تيم ب پرسپوليس هنوز آنطور كه باشگاه و مسوولان اين تيم مي‌خواهند شكل نگرفته و با وجود اينكه اين تيم سه بازي در رقابت‌هاي آسيا ويژن تهران انجام داده اما حسين عبدي و مربيان اين تيم قصد تقويت‌اش را دارند. به همين منظور قرار شده چند بازيكن ديگر به تيم فعلي اضافه شود اما ابتدا بايد هيات فوتبال تهران OK بدهد. باشگاه پرسپوليس هم با هيات فوتبال مكاتبه كرده و منتظر جواب است.

 

هفته بعد جواب الزمالك را مي‌دهند

 

منصور بيك‌محمدلو مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس طي مصاحبه‌اي گفته هنوز جواب نامه اين باشگاه به الزمالك مصر از طرف مصري به تهران نرسيده اما يكي از سايت‌هاي خبري اعلام كرده ايميل پرسپوليسي‌ها با ايميلي از سوي الزمالك جواب داده شده و در آن آمده براي صدور رضايتنامه عماد رضا بايد دو سوم مبلغ قرارداد وي پرداخت شود.
به همين منظور گفته مي‌شود در هفته آينده جواب الزمالك باز هم از طريق ايميل داده خواهد شد و پرسپوليس نظرش را درباره خواسته طرف مصري اعلام مي‌كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)