خبرگزاری پرسپولیس : چند خبر کوتاه از پرسپولیس:

فامیل حسینی در خیریه عمل
یکی از اقوام نزدیک سیدجلال دیروز در تمرین سرخپوشان حاضر شد. پس از اینکه ماموران اجازه ورود به داخل مجموعه به او ندادند، ورزشگاه را ترک کرد. او پس از گذشت مدتی و تماس با حسینی و هماهنگی با مسئولان پرسپولیس به داخل رفت. پس از پایان تمرین حسینی به همراه او خیریه عمل را ترک کرد.

ماموریت ژوزه به تدارکات
تمرینات پرسپولیسی در این چند روز پشت درهای بسته برگزار می شود. با توجه به مشرف بون ورزشگاه خیریه عمل به اتوبان شهید ستاری برخی خبرنگاران ، عکاسان و هواداران از میانبرها برای دیدن تمرین استفاده می کنند. ژوزه پس از مشاهده آنها در پل عابر پیاده به تدارکات تیم ماموریت داد که  اطراف ورزشگاه را کنترل کنند و اجازه تماشای تمرین به آنها داده نشود.

حضور پرسپولیس در مسابقات اتومبیل رانی
مدتی پیش حمیدی به عنوان نماینده پرسپولیس در مسابقات استان اصفهان حضور یافت و به مقام اول رسید. در پی این قهرمانی او در مسابقات کشوری نیز شرکت خواهد کرد و این رقابت ها جمعه پیش به دلیل وضعیت جوی بد تهران لغو شد. قرار است این رقابت ها این هفته برگزار شود و تیم اتومبیلرانی باشگاه در این روزهای پایانی در حال آماده سازی است. این راننده حرفه ای از طرف باشگاه پرسپولیس در این مسابقات شرکت کرده و مانند دوره قبلی امید کسب عنوان قهرمانی سرخپوشان است.

مصدومیت جزئی بنگر
محسن بنگر یکی از مهره های خط دفاع پرسپولیس است که در بازی ها یکی از نفرات تیم است. در جریان فوتبال تیمی دیروز او پس از برخورد با یکی از بازیکنان مصدوم شد. پس از حضور دکتر تیم این مصدومیت جزئی برطرف شد و به کارش ادامه داد.

40 هوادار در خیریه عمل
با اینکه مانوئل اعلام کرده بود که تمرین سرخپوشان پشت درهای بسته برگزار می شود اما باز هم هواداران به خیریه عمل آمده بودند. حدود 40 هوادار پرسپولیس پشت درهای بسته حضور یافته و پس از گذشت زمان از اطراف ورزشگاه و پل عابر مشغول تماشای تمرین سرخپوشان بودند.

فیلمبرداری آنالیزور از پشت بام
به دستور مانوئل ژوزه آنالیزور تیم دیروز نواحی مختلف تمرین را زیر نظر داشت. آنالیزور از پشت بام و سطح های بلند ورزشگاه تمرین سرخپوشان را فیلمبرداری کرده تا مربیان پس از آن عملکرد بازیکنان را بررسی کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)