پرسپولیس نیوز : مثل كنفدراسيون فوتبا آسيا حالا پرسپوليس هم دارد برنامه مي‌چيند براي تقدير از علي پروين.

 اين تصميم را پرسپوليسي‌ها بعد از انتخاب پروين به‌عنوان يكي از يازده مرد برتر تاريخ فوتبال آسيا از سوي AFC گرفته‌اند و قرار است در مراسم جشن 50 سالگي باشگاه، از علي پروين هم به‌عنوان يكي از اسطوره‌هاي پرسپوليس تقدير شود.

تكذيب دوباره ليست خريد و مازاد پرسپوليس
نوشتن تكذيبيه، آسان‌ترين كار براي باشگاه پرسپوليس است و بهانه‌ها براي تكذيب شدن، بسيار. اين بار هم نوبت به آقاي سرپرست رسيده كه اعتراضش به گمانه‌زني‌ها درباره ليست خريد و بازيكنان مازاد پرسپوليس را اينگونه بنويسد: «باشگاه هنوز مذاكره با بازيكنان موردنظرش براي فصل آينده را شروع نكرده و الان هم وقت خوبي براي اين كار نيست. باور كنيد هيچ صحبتي با بازيكناني كه نام‌شان مطرح شده، انجام نداده‌ايم و همه حرف‌ها گمانه‌زني رسانه‌هاست. از بازيكنان تيم هم هنوز سرمربي نگفته كه كدام‌شان را مي‌خواهد و چه كساني بايد بروند. فقط اينكه نيلسون صددرصد در پرسپوليس مي‌ماند و كريم انصاري‌فرد هم اگر در ايران بماند فقط براي پرسپوليس بازي مي‌كند.»

كميته انضباطي فردا براي نوروزي حكم مي‌دهد
لغو نشست انضباطي هادي نوروزي كه سرپرست پرسپوليس گفته بود دليلش همزماني با تمرين- قرار بود نشست ساعت 14 باشد و تمرين ساعت 17- و مخالفت كادر فني بوده حالا پرسپوليس را به يك دردسر تازه كشانده. اين اتفاق حالا رييس كميته انضباطي باشگاه را هم مدعي كرده تا از او بشنويم: «ما از قبل تاريخ و زمان جلسه را اعلام كرده بوديم و هيچ تداخلي با ساعت تمرين نداشت. حاضر نشدن در اين جلسه و لغو آن يك نوع بي‌احترامي تلقي مي‌شود كه من آن را در نامه‌اي به مديرعامل اطلاع دادم تا برخوردي جدي با خاطي‌ها صورت بگيرد. ضمن اينكه حكم ما براي تخلف هادي نوروزي آماده است و اگر دوستان در نشست بعدي كه 10 ارديبهشت برگزار مي‌شود شركت نكنند، آن حكم را اعلام مي‌كنيم.»

آكادمي پرسپوليس، يك قدم تا بهره‌برداري
هفتمين باشگاهي كه مجوز رسمي راه‌اندازي آكادمي فوتبال را از فدراسيون دريافت كرد پرسپوليس بود كه حالا تا افتتاح رسمي آن فاصله‌اي ندارد. اين آكادمي در ورزشگاه امام رضا(ع) در يافت‌آباد قرار گرفته و امكانات پزشكي و بدنسازي و خوابگاه را هم در خود دارد. فقط مانده تجهيز زمين و رختكن‌هايش تا براي بهره‌برداري آماده شود. همچنين براي حرفه‌اي شدن اين آكادمي قرار است 5 بازيكن و 5 مربي تحت قرارداد باشگاه از تيم‌هاي پايه روز 15 ارديبهشت ماه جاري براي حضور در يك دوره آموزشي سه ماهه به برزيل سفر كنند.

مهدوی کیا برای حضور موثر تمرین می کرد
کاپیتان پرسپولیس پس از اینکه قرار است در فینال جام حذفی به صورت تشریفاتی بازی کند خوشحال نیست. اگرچه مهدی مهدوی کیا در آخرین روزهای سال 91 در یک تصمیم ناگهانی از فوتبال خداحافظی کرد اما همان موقع گفت دوست دارد بازی فینال جام حذفی آخرین بازی او با پیراهن پرسپولیس باشد. او در این مدت بسیار جدی تمرینات خود را دنبال کرد تا اگر در فینال بازی کرد جزو مهره های تاثیرگذار پرسپولیس باشد اما حالا متوجه شده قرار است به صورت تشریفاتی به میدان برود . در اصل مهدوی کیا نمی تواند به خواسته خود برسد و آخرین بازی رسمی خود را در فینال انجام دهد بلکه قاعدتا دیدار برگشت پرسپولیس و فولاد که با نتیجه صفر – صفر خاتمه یافت و مهدوی کیا در دقایق پایانی به میدان رفت ، آخرین بازی او برای سرخپوشان محسوب می شود. حتی رویانیان هم سعی کرد گل محمدی را قانع کند که مهدوی کیا در فینال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید اما او نپذیرفت. جالب اینکه در دیدار تدارکاتی اخیر پرسپولیس و سایپا هم مهدوی کیا در 30 دقیقه پایانی بازی کرد و اتفاقا حضور مثبتی در زمین داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)