مرجع خبری پرسپولیس : حبيب كاشاني كه به تازگي به عضويت هيات رييسه فدراسيون فوتبال درآمده براي حضور در اين پست برنامه‌هاي زيادي در سر دارد.

 

حبيب كاشاني كه به تازگي به عضويت هيات رييسه فدراسيون فوتبال درآمده براي حضور در اين پست برنامه‌هاي زيادي در سر دارد.

 

كاشاني كه قرار است هفته آينده براي اولين بار در جلسه هيات رييسه شركت كند، قصد دارد درباره قوانين مختلف سازمان ليگ، به‌خصوص نقاط ضعف قوانين مربوط به نقل و انتقالات نظراتش را مطرح كند تا فصل آينده كمتر از قبل شاهد ايجاد مشكلاتي در رابطه با نقل و انتقالات تيم‌ها باشيم.

 

آقا كريم پل ارتباطي بازيكنان و باشگاه

 

قرار شده كريم باقري مثل يك كاپيتان واقعي و ليدر تمام‌عيار نقش رابط بين بازيكنان و كادر فني و باشگاه را ايفا كند.

 

كاپيتان پرسپوليس نقش جديد را با آغوش باز پذيرفته و از آنجايي كه رابطه خوبي با بازيكنان دارد و همه حرفش را مي‌خوانند از اين به بعد پل ارتباطي مستحكمي بين بازيكنان پرسپوليس و كادر فني و باشگاه خواهد بود. كريم از روز شنبه كارش را شروع كرد و جلسه‌اي در رختكن شركت واحد با بازيكنان داشت.

 

تمرين شروع مجدد گلرها به خواسته دايي

 

علي دايي سرمربي پرسپوليس از محمدعلي يحيوي مربي گلرهاي تيمش خواسته براي دروازه‌بانان پرسپوليس بعد از پايان تمرين روزانه، تمرين ويژه‌اي را در نظر گيرد.

 

اين تمرين ويژه اختصاص به كار روي شروع مجدد بازي توسط گلرهاست تا احمدي و حقيقي در اين بحث تقويت شوند. از قرار معلوم دايي از ضربات شروع مجدد حقيقي كه در بازي با راه‌آهن چند باري جالب نبود، راضي نيست و قصد دارد اين مشكل را برطرف كند.

 

ماليات 230 ميليوني قطبي را بپردازيد!

 

مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس اعلام كرده پرونده مالياتي دومين سال سرمربيگري افشين قطبي در پرسپوليس مورد بررسي قرار خواهد گرفت و باشگاه به زودي موضع خود را در اين مورد اعلام مي‌كند.

 

گفته مي‌شود چند روز قبل نامه‌اي از سوي فدراسيون فوتبال به باشگاه پرسپوليس رسيده مبني بر اينكه اين باشگاه بايد ماليات سال دوم مربيگري قطبي در پرسپوليس كه 230 ميليون تومان است را بپردازد.


ظاهرا باشگاه پرسپوليس هم با اين قضيه مخالف است و به زودي مخالفت خود را با توجه به موارد قانوني ماليات اعلام خواهد كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)