مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر خبرهای کوتاه باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط به روایت مرجع خبری :

ملی پوشان پرسپولیس به ترکیه نمی روند


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، حميد استيلي در حالي شاگردانش را یکشنبه به تركيه مي برد كه قرار نيست بازيكنان ملي پوش پرسپوليس در اين سفر تيم را همراهي كنند.

گفتني است، كارلوس كي روش به خاطر ديدارهاي پيش رو مقابل ماداگاسكار و مالديو اجازه همراهي ملي پوشان پرسپوليس در سفر به تركيه را نداد.


اعضاي كميته فني به تركيه مي روند

 

اعضاي كميته فني باشگاه پرسپوليس به گفته حبيب كاشاني، سرمربي جديد را براي پرسپوليس انتخاب كرده اند بدون دستمزد براي اين تيم كار مي كنند چون خدمتي به استيلي و كاشاني را براي خود افتخار مي دانند.


البته اين قول از طرف مديريت به آنها داده شده كه به خاطر خدمات بي منت آنها در هر سفر تعدادي از اين افراد كنار تيم باشند كه بر همين اساس تركيه اولين سفري است كه باشگاه قصد دارد در آن دو تن از اعضاي كميته فني را راهي كند و احتمالاً ‌مايلي كهن و پنجعلي اين نفرات هستند.

 

لیدرها هم راهی ترکیه می شوند

 

از اين كه گمان مي كنيد با روي كار آمدن حميد استيلي به عنوان سرمربي پرسپوليس عرصه بر لیدر ها مثل زمان دايي تنگ است سخت در اشتباهيد چون اين مربي جوان كه روي حمايت سكوها در فصل پيش روحساب ويژه اي باز كرده است قصد دارد برخلاف دايي اين افراد را همراه تيم خود به سفر ببرد.

 

استيلي وعده سفر به تركيه را به لیدرها داده و از باشگاه خواسته شرايط حضور تعدادي از آنها را فراهم كند اين اتفاقات در حالي رخ مي دهد دايي هرگز اجازه نزديكي اين افراد به پيراهن تيم را نمي داد.

 

 

حضور دستیار خارجی منتفی شد

 

بعد از عدم موفقيت در جذب ميشائل هنكه براي حضور در بين اعضاي كادر فني پرسپوليس گويا داستان حضور مربي خارجي در اين تيم به طور كلي منتفي شده است.

 

حميداستيلي كه وعده نيمكت قوي و با دانش را به هوادران داده بود حالا مجبور است به داشته هاي خود و محسن عاشوري و گزينه هايي در حد چمنيان اكتفا كند، چرا که کمتر  مربي بزرگ خارجي پیدا می شود که قبول کند زير نظر استيلي كار كند و اين موضوع به یک چالش براي او در حين ابتداي راه تبديل شده است به همين خاطر استيلي قصد دارد يك گزينه ايراني روي نيمكت بنشاند.

 

پرسپولیس امروز تعطیل است

 

مطابق با برنامه اي كه حميد استيلي در اختيار شاگردانش قرار داده است براي روز جمعه 24 تير ماه تمريني در نظر گرفته نشده است و پرسپوليسي ها تعطيل هستند البته استيلي براي اين تعطيلي هدف ديگري هم داشت و آن رسيدگي به كارها پيش از سفر به تركيه توسط بازيكنان بود، زيرا بازيكنان شنبه آينده راهي تركيه مي شوند تا اردوي ده روزه خود را در اين كشور پشت سر بگذارند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)