درفشی فر سرپوشیده می شود

مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر چند خبر کوتاه پیرامون باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته:

 

حقيقي : من با نوشته‌هاي شما خراب نمي‌شوم

آنچه اين روزها درباره گل خوردن‌هاي پرسپوليس مي‌خوانيم و مي‌شنويم، عليرضا حقيقي را حسابي عصباني كرده. او تمرين ديروزش را هم با گلايه و اعتراض شروع كرد و بعد رو به چند نفر از خبرنگاران حاضر در درفشي‌فر گفت:

«شما مي‌توانيد هر چه دلتان مي‌خواهد در روزنامه‌هاي‌تان بنويسيد اما من با نوشته‌هاي شما خراب نمي‌شوم»! اين حرف‌ها در واقع واكنشي بود به انتقادهاي تازه دو روزنامه از دروازه‌بان ملي‌پوش پرسپوليس كه در باخت به تراكتورسازي هم كم مقصر نبود.

 

سفر سه روزه سومديك به تركيه

تمرين‌هاي اين چند روزه را پرسپوليس بدون حضور رالف سومديك پشت سر خواهد گذاشت. اين مربي آلماني ساعت 2 بامداد ديروز راهي تركيه شد تا با باشگاه قبلي‌اش – گنچلر بيرليگي – تسويه حساب كند. براي اين سفر سومديك سه روز از پرسپوليس مرخصي گرفته و قرار است بامداد سه‌شنبه خودش را به تهران برساند.

 

شكوري : قرارداد دارم، جايي نمي‌روم

انتقال ابراهيم شكوري به فجرسپاسي شايعه‌اي بود كه بعد از غيبت چند روزه او در تمرين بر سر زبان‌ها افتاد و حالا اين سرخپوش آن را رد مي‌كند: «نمي‌دانم روي چه حسابي شايعه كردند كه من دارم مي‌روم فجرسپاسي ولي اصلا اينطور نيست. من با پرسپوليس قرارداد دارم و جايي نمي‌روم. حتي اگر سرباز هم بودم و قرار بر رفتنم بود ملوان يا تراكتورسازي را انتخاب مي‌كردم ولي حتي سرباز هم نيستم و غيبت‌هايم به خاطر آسيب‌ديدگي بوده، نه چيز ديگر.»

 

جمع‌آوري صندلي‌هاي تماشاگران در درفشي‌فر

از نصب كامل صندلي‌هاي تماشاگران در ورزشگاه درفشي‌فر تنها چند روز گذشته بود كه جايگاه تماشاگران بي‌صندلي شد! به خاطر نصب سقف متحرك و ايزوگام آن، صندلي‌هايي كه همين يك هفته پيش در جايگاه تماشاگران نصب شده بود جمع‌آوري شد و قرار است بعد از مسقف شدن ورزشگاه، تماشاگران بار ديگر صاحب صندلي شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)