پرداخت مطالبات هوار و نامه برای حل مشکل کلاه کج

مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپوليس در اعتراض به عدم صدور كارت بازي عادل كلاه‌كج به كميته انضباطي نامه نوشت.

پرونده كاملي در خصوص پايان خدمت سربازي عادل كلاه كج از سوي باشگاه پرسپوليس به سازمان ليگ ارسال و در آن عنوان شده مشكل اين بازيكن براي بازي در پرسپوليس حل شده است اما همچنان اين بازيكن به دليل نداشتن كارت بازي نمي‌تواند در ديدارهاي پرسپوليس به ميدان برود. اين در حالي است كه قرارداد كلاه كج با پرسپوليس در هيات فوتبال استان تهران به ثبت رسيده است.
به همين دليل باشگاه پرسپوليس امروز در نامه‌اي از شريفي؛ رئيس كميته انضباطي خواست براي دومين بار مشكل اين بازيكن را با توجه به پرونده تكميلي او حل كند. بار اول كميته انضباطي در جريان مشكل اين بازيكن با صبا وارد عمل شد و به سود پرسپوليس راي داد.


پرسپوليسي‌ها معتقدند باشگاه صباي قم براي حضور كلاه‌ كج در پرسپوليس ايجاد مشكل مي‌‌كند.
كلاه كج براي گرفتن گواهي خدمت خود بايد به حوزه نظام وظيفه قم نيز برود تا برگه خود را دريافت كند.

* هوار ملا محمد؛ بازيكن عراقي تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز در باشگاه پرسپوليس حضور پيدا كرد و با دريافت 150 ميليون تومان مشكل مالي‌اش حل شد. هوار محمد از فردا در تمرينات پرسپوليس حضور پيدا خواهد كرد.

* پس از بازي تيم هاي پرسپوليس و پاس همدان كه با مصاحبه‌ بازيكنان با رسانه‌ها موافقت شد مسئولان اين باشگاه به بازيكنان اعلام كردند در صورت مصاحبه عليه يكديگر و زير سئوال آنها؛ بازيكن متخلف با اعلام سرپرست به كميته انضباطي باشگاه پرسپوليس احضار مي‌شود و جريمه خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)