خبرگزاری پرسپولیس : برخلاف اکثر گلر ها که رابطه خوبی با رقبای خود در تیم های شان ندارند نیلسون برزیلی رابطه گرمی با شهاب گردان و امیر عابدزاده دارد.

این گلر برزیلی در روز هایی هم که روی نیمکت مینشست هرگز علیه گردان موضع نمی گرفت و بارها هم در مصاحبه هایش وی را از بهترین دروازه بانان ایران می دانست ولی نیمکت نشینی های متوالی؛ گردان را به ستوه آورد تا او مجبور به جدایی شود و سر از سپاهان در بیاورد این جدایی ناراحتی نیلسون را هم در پی داشت و این دروازه بان طی تماس تلفنی با گردان ضمن آرزوی موفقیت، ناراحتی اش را هم از این موضوع اعلام کرد.

احتمال باز گشت حمیدرضا علی عسگری در پایان فصل

هر چند یحیی گل محمدی به بهانه بی انگیزگی حکم به کنار گذاشتن حمیدرضا علی عسگری از پرسپولیس داده تا این بازی کن جوان راهی راه آهن شود اما گل محمدی هرگز منکر توانایی های این بازیکن نشده است بر همین اساس از رویانیان خواسته از فسخ قرارداد و صدور رضایت نامه برای علی عسگری خودداری کند تا او همچنان بازیکن پرسپولیس بماند فقط او نیم فصل به طور قرضی در تیم دایی توپ بزند ودر صورتی که به شرایط ایده آل رسید در پایان فصل دوباره برگردد و پیراهن پزسپولیس را بر تن کند حال باید منتظر ماند و دید در پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پادر میانی کریمی برای معدنچی
در فوتبال ایران زیاد نیستند بازیکنانی که رابطه صمیمی با علی کریمی داشته باشند. چرا که علی کریمی خیلی دوست ندارد کسی را به خود نزدیک کند. ولی حساب مهرزاد معدنچی از خیلی ها جدا است و علی کریمی او را از دوستان صمیمی خود می داند و در اکثر اوقات با او گشت و گذار می کند. اما این روزها دنیا به وفق مراد رفیق صمیمی جادوگر نیست چون گل محمدی قلم قرمز روی نام او کشیده و معدنچی را به عنوان بازیکن مازاد اعلام کرده است بر همین اساس شنیدیم کریمی قصد دارد به خاطر ماندن معدنچی در پرسپولیس با گل محمدی گفتگو کند تا راهی برای ماندن پیدا کند البته بعید به نظر می رسد ولی کریمی می خواهد رسم رفاقت را به جای آورد. لازم به ذکر است که بدانید زمانی که مانوئل کریمی را از پرسپولیس اخراج کرده بود معدنچی و مهدوی کیا تلاش زیادی انجام دادند تا پیر مرد پرتغالی منصرف شود که سر انجام هم موفق شدند و کریمی به پرسپولیس برگشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)