مرجع خبری پرسپولیس : شما چکاره هستید که برای یکی از اسطوره های تاریخ پرسپولیس و فوتبال ایران لقب «کمدانی» می گذارید؟ یک استقلالی چنین اهانت زشتی به یکی از اعضای پرسپولیس انجام می دهد که شما از آن فروگذاری نمی کنید؟

 

یادداشتی روز گذشته در روزنامه پرسپولیس منتشر شد که هرچه می گذرد بیشتر به عمق فاجعه آن پی برده و برای انتخاب اسم این روزنامه تاسف می خوریم.

 

این روزنامه در بخشی از یادداشت خود نوشت «سروکله جماعتی ۵۰ نفره از هواداران قدیمی و سابق پرسپولیس در یکی از پاتوق‌های معروف فوتبالی، به میزبانی فردی که از بازیکنان سابق پرسپولیس بوده است و مدتی در جمع پیشکسوتان قرار گرفته‌ است اسباب حیرت را برانگیخت. جالب اینجاست که این پیشکسوت عزیز همان فردی است که سال گذشته در یک ضیافت غیراخلاقی او را از داخل کمد دیواری درآوردند. یک پارتی سیاه غیراخلاقی…جناب ” کمدانی Komodani “، روی سکوها قیمت گذاشته است.»

 

وقتی چنین رفتارهای شنیئی با سرمایه های پرسپولیس انجام می دهید دیگر نباید از افکار عمومی سوال کنید علت جمع شدن پیشکسوتان پرسپولیس در دفتر هدایتی چیست؟ پاسخ واضح است ، برای اینکه رفتاری جز توهین و مشت و کتک کاری در ساختمان باشگاه پرسپولیس با آنها نخواهد شد ، چراکه این ساختمان اکنون جایگاه افرادی است که نان را به نرخ روز تناول کرده و مدیحه سرای مدیریت پر از ایراد شما باشند.

پیدا کردن پاسخ آن قدر ها هم سخت نیست.  پیشکسوت و چهره های محبوب از دیدگاه شما تنها ابزاراتی هستند که تا زمانی که در راستای اهدای ما به کار آیند محترم و عزیز هستند و به محض اینکه از دایره حمایت خارج شدند مشتی خودفروخته لقب می گیرند که تنها سزایشان هو شدن از سوی سکوهای خاص ورزشگاه آزادی است.

یادمان نرفته همین سال پیش بود که علی کریمی تنها و تنها به جرم عدم توافق با پرسپولیس و پیوستن به یک تیم دیگر لیگ برتری به نام استیل آذین برای ادامه فوتبال از سوی شما به همراه مهدی مهدوی کیا در ورزشگاه آزادی «هو» شد و لقب پولکی گرفت اما با پرت کردن پیراهن استیل آذین به گوشه ای نقشه های شما نقش بر آب شده و توسط هواداران یک صدا تشویق شد. در کمال شگفتی این حادثه رخ داد و جادوگر در هر دو بازی رفت و برگشت پرسپولیس و استیل‌آذین از سوی این افراد «هو» شد. اما امروز همان کریمی برای مواجهه با افکار عمومی عزیزدردانه آقایان شده است. از علی کریمی عزیز و آزادمرد تعجب می کنیم که چگونه بازیچه دست دیگران قرار گرفته است.

شما که تا قبل از تصاحب پرسپولیس تفاوت رختکن فوتبال و کلاس درس را متوجه نمی شدید به چه حقی هر روز به یکی از سرمایه های تاریخ پرسپولیس حمله می کنید که سازنده این تاریخ پرشکوه بوده اند؟ نکند منکر تاریخ هم شده و سابقه تاریخی را تنها از زمانی قبول دارید که خودتان آمدید و پرسپولیس در آسیا چهارم شد ، 10 بازی در فصل باخت ، در جدول هفدهم شد و خفتی باقی نماند که نکشیده باشد؟

 

 

یک روز پروین را پیشکسوت چلوکبابی می خوانید ، فردایش کریمی و مهدوی کیا را هو می کنید ،  روزی عابدزاده را به کلانتری می کشانید ، روز دیگر زیر چشم دایی را سیاه می کنید و فردا پیروانی را کمدانی خطاب می کنید.

شما چکاره هستید که برای یکی از اسطوره های تاریخ فوتبال پرسپولیس لقب «کمدانی» می گذارید؟ یک استقلالی چنین اهانت زشتی به یکی از اعضای پرسپولیس انجام می دهد که شما از آن فروگذاری نمی کنید؟  

شما چکاره اید که گناه دیگران را می شویید؟ نعوذبالله در جایگاه خدا هم قرار گرفته و تصمیم گیری می کنید؟ کجای دین نوشته شایسته است برای نیل به اهداف گروهی در ماه مبارک رمضان می توان گناه یک انسان را در بوق و کرنا کرده و به تیتر روزنامه ها تبدیل کرد؟ (گذشته از آن که از دید ما اساساً مهمانی رفتن و شادی عمل ناپسند نیست). یادمان نبود که شما و مجموعه تان از هوری های بهشتی هم پاک ترید و هیچ گناه و دروغ و ریا و پستی و سیاهی در طول زندگی ازتان سر نزده و همین طور است که نسبت به معدود گناهان دیگران حساسیت دارید، به خاطر این فراموشی طلب پوزش می کنیم.

در پایان عکسی قدیمی را مشاهده می کنید که دو سال پیش توسط همین گروه طراحی و در سایت های مطبوعشان منتشر شد که نحوه برخورد با علی کریمی(عزیزدردانه امروز و اخراجی دیروز آقایان) در گذشته را به وضوح نمایش داده و نیت اعمال را بیش از پیش نمایان می کند. همان زمانی که توسط افرادی که امروز پیروانی را کمدانی خطاب می کنند ؛ هو شد.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

 

 

* اخبار مرتبط:

حمله روزنامه پرسپولیس به یک پیشکسوت/ این بار سیبل پیروانی است؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)