پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل سایپا با دو تغییر نسبت به بازی قبل به میدان رفت.

یحیی گل‌محمدی به واسطه محرومیت علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر در این بازی، برای اولین بار در فصل جاری از محمد‌رضا خانزاده در پست دفاع میانی استفاده کرد. خانزاده پیش از این در دفاع راست برای پرسپولیس بازی کرده بود. همچنین میثم نقی‌زاده نیز به جای محمد نوری در ترکیب اصلی قرار گرفت.

سرمربی پرسپولیس که در دیدارهای قبلی از سیستم 2-4-4 لوزی استفاده می‌کرد، برای استحکام بیشتر خط میانی در این بازی از روش 2-4-4 خطی بهره برد و میثم نقی‌زاده در کنار رضا حقیقی به عنوان دو هافبک میانی کنار هم بازی می‌کردند که اتفاقا هر دو بازیکن موفق به گلزنی شدند.

همچنین هادی نوروزی که با بازوبند کاپیتانی در هفته‌های اخیر درخشش خوبی داشت، در این بازی هم به عنوان کاپیتان تیم با یک پاس گل زمینه ساز گل زود هنگام پرسپولیس شد.

ولاتکو دانوسکی هافبک خارجی پرسپولیس که در نیم فصل به سرخپوشان ملحق شده است پس از گلزنی در اولین بازی خود، امروز نیز با ارسال یک پاس گل برای غلامرضا رضایی و ارسال یک سانتر که منجر به پنالتی شد، درخشش خوبی داشت.

تشویق نیلسون جونیور دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قبل و بعد از پنالتی پرسپولیس نیز از نکات جالب توجهی بود که در ورزشگاه آزادی شاهد آن بودیم.

هواداران پرسپولیس در بازی امروز، علاوه بر تشویق یحیی گل‌محمدی و بازیکنان، بارها به حمایت از محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پرداختند.

مجتبی حسینی مربی تیم فوتبال پرسپولیس به علت محرومیت از جایگاه ویژه، تماشاگر بازی بود و در بین دو نیمه به اتفاق ادموند بزیک و کریم باقری راهی رختکن شدند.

یحیی گل‌محمدی که در بازی قبلی اخراج شده بود، بر اساس درخواست باشگاه پرسپولیس و حکم کمیته انضباطی از کنار زمین به هدایت سرخپوشان پرداخت و سعی کرد هیچ اعتراضی نداشته باشد تا مبادا چون دفعات قبلی با کوچکترین اعتراض از کنار زمین اخراج شود.

نیمکت‌نشینی کریم انصاری‌فرد مقابل تیم سابقش نیز از نکات مهم این بازی بود.

رحمان احمدی که در چهار بازی قبلی سایپا تنها یک گل دریافت کرده بود، در 12 دقیقه ابتدایی بازی، دو بار دروازه‌اش را باز شده دید.

در ترکیب تیم سایپا، رحمان احمدی و ابراهیم شکوری که سابقه حضور در تیم پرسپولیس را داشتند مقابل تیم سابق خود به میدان رفتند.

ابراهیم صادقی کاپیتان تیم فوتبال سایپا و کاوه رضایی به علت سه اخطاره بودن در این دیدار غایب بودند.

مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی به علت مصدومیت و علیرضا نورمحمدی و محسن بنگر به دلیل محرومیت نیز چهار غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی بودند.

داور بازی در حالی در نیمه اول یک پنالتی به نفع پرسپولیس اعلام کرد که در بازی رفت و براساس نظر کارشناسان داوری، سه پنالتی مسلم پرسپولیس نادیده گرفته شده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)