شکست سنگین پرسپولیس برابر میزبان اردوی ترکیه


مرجع خبری پرسپولیس: تيم فوتبال پرسپوليس در جام 4 جانبه آنتاليا مقابل ميزبان رقابت‌ها 3 بر صفر شكست خورد و در جايگاه چهارم ايستاد.

 

از ساعت 19:30 امشب تيم‌هاي پرسپوليس ايران و آنتاليا اسپور تركيه در ديدار رده‌بندي اين رقابت‌ها در ورزشگاه “مردان ” به مصاف هم رفتند كه اين ديدار در پايان 3 بر صفر به سود ميزبان اين تورنمنت به پايان رسيد.

آتالاي در دقيقه 4، باريس در دقيقه 34 و سيدني دوس‌سانتوس تيتا در دقيقه 88 گل‌هاي آنتاليا را به ثمر رساندند. به اين ترتيب پرسپوليس با قرار گرفتن در رده چهارم مسابقات به كار خود پايان داد.

 

 

اين تيم در نخستين بازي اين جام مقابل اينتراخت فرانكفورت در ضربات پنالتي شكست خورده بود.

 

در نيمه دوم اين ديدار در يك موقعيت خطرناك توپ به تيرك دروازه پرسپوليس برخورد كرد. داور ترك اين ديدار به مازيار زارع از پرسپوليس كارت زرد نشان داد.

 

در دقيقه 20، فشار زياد پرسپوليس موجب شد تا بازيكن حريف روي نوروزي در محوزه جريمه خطا كند كه داور به سادگي از كنار آن گذشت.

گل دوم آنتاليا اسپور در دقيقه 34 در يك رفت و برگشت به ثمر رسيد.

 

 

 

در نیمه دوم با چند تغییر برای سرخ پوشان همراه بود. وحید اشمیان، مجتبی زارعی و امبر حسین فشنگچی میدان آمدند و علیرضا حقیقی در این نیمه درون دروازه قرار گرفت. نهایتا در این نیمه نیز در دقیقه 88 دروزاه سرخ پوشان باز شد و پرسپولیس با دریافت سه گل نتوانست مکانی سوم این تورنمنت را کسب کند و در رده چهارم قرار گرفت


تركيب پرسوليس :
رحمان احمدي (46 – عليرضا حقيقي)، سپهر حيدري، عليرضا محمد، عليرضا نورمحمدي، ابراهيم شكوري (71 – جلال اكبري)، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگري (46 – مجتبي زارعي)، هادي نوروزي (46 – اميرحسين فشنگچي)، آرفي (46 – وحيد هاشميان)، تياگو (71 – مهدي شيري)، محمد منصوري (46 – حسين بادامكي)

در ديدار فينال اين جام، تيم‌هاي اينتراخت فرانكفورت و كلن براي كسب عنوان قهرماني امشب به مصاف هم مي‌‌روند. اين ديدارها در جريان اردوي پرسپوليس در آنتاليا برگزار شد كه با پايان اردوي سرخ‌پوشان، اين تيم فردا شب به تهران بازخواهد گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)