پرسپولیس نیوز :  دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال با تساوی به اتمام رسید تا شاگردان علیرضا منصوریان همچنان در حسرت پیروزی در این فصل بمانند.

تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:20 امروز (پنجشنبه) با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید.

پیکان در ابتدا با گلزنی مرتضی آقاخان در دقیقه 39 پیش افتاد و بهنام برزای در دقیقه 81 کار روی اشتباه رحمان احمدی را به تساوی کشاند. استقلال در این دیدار نمایشی خوبی نداشت و کمتر توانست موقعیت‌های خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کند تا علیرضا منصوریان و شاگردانش همچنان در حسرت پیروزی در این فصل بمانند.

ترکیب پیکان: رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، مرتضی آقاخان (77 – فراز امامعلی)، آرمان حسینی، محمدصادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، سیامک نعمتی، گادوین منشا (4+90 – بهادر عبدی)، مهدی شیری و ماهان رحمانی.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، هرایر مگویان، رابسون، وریا غفوری (78 – بهنام برزای)، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی (60 – فرشید باقری)، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی (77 – فرشید اسماعیلی).

 

استقلال با این تساوی 2 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر در رده پانزدهم جدول بالاتر از فولاد باقی ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)