مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس فصل قبل درون دروازه مشكل داشت و اصلا نمي‌توان اين مسئله را انكار كرد.

 

در واقع حقيقي و احمدي كه هرازگاهي جرقه مي‌زدند و اميدواركننده نشان مي‌دادند خيلي زود ثبات خود را از دست داده و با اشتباهات عجيب و غريبشان عرصه را براي ديگري خالي مي‌كردند! امسال يكي از اين دو دروازه‌بان در جمع سرخ‌ها باقي ماند و فعاليت براي جذب يك دروازه‌بان ششدانگ شروع شد اما تا ديروز كه اين تلاش‌ها به نتيجه نرسيد.

 

در شروع فصل نقل و انتقالات تصور مي‌شد ميثاق معمارزاده خيلي سريع به پرسپوليس برخواهد گشت اما اين اتفاق نيفتاد و گزينه‌هاي ديگر جلوتر از او قرار گرفتند.

 


اولين نفر سيدمهدي رحمتي بود كه با توجه به قيمت فوق‌العاده بالايش جذب او از سوي پرسپوليس بعيد به نظر مي‌رسيد، به همين خاطر استيلي و همكارانش سراغ گزينه‌هاي بعدي رفتند كه ارزان‌تر به نظر مي‌رسيدند.

طي يكي دو روز گذشته مشخص شد آشنا، معمارزاده، رودباريان و حتي محمد محمدي مد نظر كادر فني سرخ‌ها هستند و مذاكره با آنها ادامه دارد. در اين ميان قيمت پايين‌تر هم براي پرسپوليس مهم است و به ترتيب قيمت معمارزاده، محمدي، رودباريان و آشنا با توجه به گران‌تر يا ارزان‌تر بودنشان دورتر و نزديك‌تر به پرسپوليس هستند.

هر 4 نفر اما به شدت علاقه‌مند به حضور در جمع سرخ‌ها هستند اما مساله ديگري به نام رقابت با حقيقي كار را براي انتخاب نهايي سخت مي‌كند. معمارزاده كه سابقه اختلاف با حقيقي را دارد از اين مساله به خوبي آگاه است و بقيه هم مي‌دانند چنانچه تن به سقف قرارداد بدهند بايد رقابتي ويژه با دروازه‌بان فعلي سرخ‌ها داشته باشند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)