مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مخالفان و موافقان ما بدانند که اینجا استقلال است و ۲۰ میلیون هوادار دارد.علی چینی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم، یک بازی خیلی مقتدرانه و مالکانه. سبک بازی استقلال تغییر کرده، اما امشب سایپا کار خاصی نکرد و دل به ضدحملات دوخته بود. ما موقعیت‌سازی کردیم، اما موقعیت‌سازی‌مان تبدیل به موقعیت‌سوزی شد. اگر در نیمه اول وریا غفوری آن توپ را به گل تبدیل می‌کرد، جریان بازی تغییر می‌کرد. ما بهترین نفرات ایران را داریم و روز‌به‌روز بهتر می‌شویم. این تیم، تیمی است که بهترین روزها را برای هواداران رقم می‌زند.

وی با اشاره به تعویض مجتبی جباری و عصبانیت منصوریان در آن صحنه، خاطرنشان کرد:‌ ما تعویض‌های‌مان را از قبل مشخص کرده بودیم. جباری قرار بود تعویض شود، اما در آن صحنه، منصوریان متوجه شد که نباید او را تعویض کند، چون یعقوب کریمی خسته بود.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود جباری از اینکه متوجه شد باید بیرون بیاید، عصبانی شد، گفت: نه، او عصبانی نشد. در آن سر و صدا، شما مجبور هستید که بلند صحبت کنید. جباری باید یاد بگیرد عصبانی نباشد و کمی صبور باشد.

چینی ادامه داد: همه بدانند، چه آنهایی که موافق ما هستند و چه کسانی که مخالف‌ما؛ اینجا استقلال است؛ تیمی که ۲۰ میلیون هوادار دارد. اینجا سایپا یا نفت نیست. ما از صبح تا شب زیر نظر علیرضا منصوریان کار می‌کنیم و زحمت می‌کشیم. روند استقلال هم رو به جلو بوده و رشد خوبی دارد، اما الان بدشانسی آورده است. هواداران استقلال مطمئن باشند که ما در ادامه بهتر می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)