هافبک بارسلونا معتقد است اگر اسکولز اسپانیایی بود بیشتر از ارزش‌هایش استفاده می‌شد.

پل اسکولز در آکادمی فوتبال منچستریونایتد پرورش یافت و از اوایل دهه 90 میلادی به تیم نخست شیاطین سرخ راه یافت. او با وجود 37 سال سن، هنوز هم در ترکیب منچستریونایتد تاثیرگذار ظاهر می‌شود. 
  •  

ژاوی هرناندس با نشریه دیلی میل گفت و گویی انجام داده که در آن به تمجید از اسکولز پرداخته است.

هافبک بارسا در این مورد گفت: در طول 20 سال گذشته اسکولز بهترین هافبک میانی است که دیده‌ام. او بازیکن کاملی است. در این مورد با ژابی آلونسو نیز صحبت کرده‌ام. اسکولز بازیکنی است که همه چیز دارد. او در دادن پاس‌های بلند محشر است، گل می‌زند، قدرت بدنی بالایی دارد و به هیچ وجه توپ را از دست نمی‌دهد. اگر اسپانیایی بود، بیشتر می‌توانست از ارزش‌‌هایش استفاده کند.

ژاوی که بیش از 400 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و در 3 سال گذشته 3 بار عنوان سومی در بهترین بازیکن اروپا را بدست آورده در ادامه تاکید کرد صحبت‌هایش به هیچ وجه نشانه بی‌احترامی به فوتبال انگلیس نبوده است.

ژاوی در ادامه گفت: انگلیس کشور نگرانی‌ها است. اگر در زمین لیورپول باشید و حریف توپ را به محوطه جریمه شما بفرستد و جیمی کرگر توپ را دفع کرده و به بیرون بزند، هواداران شما را مورد تشویق قرار خواهند داد ولی در اسپانیا هیچ بازیکنی به خاطر این کار مورد تشویق قرار نمی‌گیرد. اینجا فرهنگ متفاوتی وجود دارد و همه چیز فرق می‌کند. اینجا اگر بازیکنی با استرس توپ را به بیرون بزند، توسط هواداران هو می‌شود. اینجا دنیای متفاوتی است.

ژاوی در فصل جاری و در 14 دیدار 3 گل زده تا بارسلونا با اختلاف 6 امتیاز نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)