خبرگزاری پرسپولیس : پرسپولیس قصد دارد در نیم فصل دو بازیکن دیگر به خدمت بگیرد.

مانوئل ژوزه پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن به این مسئله اعتراف کرد سرپرست باید بازیکنان با کیفیتی جذب کند اما نگفت در چه پست هایی تا بازیکنان حاضر در این پست ها روحیه خود را از دست ندهند.

ژوزه زمانی به این موضوع اشاره داشت که خبرنگاری از او در مورد عملکرد فشنگچی سوال کرد. بدون تردید یکی از پست های مد نظر ژوزه برای تقویت شدن مدافع – هافبک چپ است. جایی که مهرداد پولادی ، علیرضا نورمحمدی ، مهرزاد معدنچی و امیرحسین فشنگچی در آن حضور دارند. که از بین آنها پولادی تا حدودی مورد پسند ژوزه می باشد اما او هم در سه بازی اخیری که برای پرسپولیس انجام داده دو بار در نیمه اول تعویض شده و به جای او قاضی و رضایی مهاجم وارد بازی شده اند.

ژوزه که ثابت کرده تعداد بازیکنان در یک پست برای او اهمیتی ندارد و فقط به کیفیت عملکرد توجه می کند، دیوید کارنی استرالیایی را برای این پست نخواست و به نظر می رسد خودش یا اطرافیانش قصد دارند یک بازیکن احتمالا خارجی برای پرسپولیس پیدا کنند. نیکبخت هم دیگر بازیکنی بود که از سوی رویانیان برای به خدمت گرفتن در این پست پیشنهاد شد.

پست دیگر که مد نظر ژوزه برای تقویت شدن است هافبک دفاعی بود که با پیوستن رضا حقیقی به جمع سرخپوشان دیگر بعید است این تیم در این پست بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد. می ماند یک پست دیگر که به نظر می رسد مهاجم گوش کلاسیک است.

پرسپولیس به اندازه کافی مهاجم نوک دارد و به همین خاطر ژوزه راضی به جدایی ایمون زاید شد اما او خیلی بین شاگردانش گشت تا مهاجم سرعتی ، دریبل زن و دو پای مد نظر خود را پیدا کند. نوروزی تا حدی توانست خواسته های او را برآورده سازد اما جانشین مطمئنی برای وی پیدا نکرد. رضایی برای پست هافبک – مهاجم راست خوب است اما نه به اندازه ای که خواسته های ژوزه را در دو سمت محوطه جریمه برآورده کند.

البته تا این لحظه سرمربی پرسپولیس هنوز بازیکنان مد نظرش را به رویانیان معرفی نکرده و قرار است به زودی این کار را انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)