خبرگزاری پرسپولیس : مانوئل ژوزه خودش دست به کار شده و درخواست حضور دو بازیکن مصری و نیجریه ای در پرسپولیس را به مدیر برنامه های این دو بازیکن داده است!

در حالی که وضعیت قرارداد استفان آپیاه غنایی هنوز مشخص نشده است و از طرفی قرارداد ایمون زاید نیز بطور رسمی فسخ نشده است، مانوئل ژوزه درخواست دو بازیکن خارجی دیگر نیز دارد! یک سایت مصری نوشت: ژوزه در تماس با یکی از مدیران برنامه های فوتبالیست های لیگ مصر خواست تا با دو بازیکن برای حضور در پرسپولیس مذاکره کند.

احمد عید عبدالملک هافبک 32 ساله تیم حرس الحدود یکی از بازیکنان مورد نظر ژوزه است که مدیر برنامه این بازیکن ضمن استقبال از پیشنهاد ژوزه، قیمت او را 750 هزار دلار برای یک و نیم فصل اعلام کرد! همچنین مینوسو بوبا مهاجم 28 ساله نیجریه ای تیم الجونه دیگر بازیکن مورد تقاضای ژوزه است که به نظر می رسد برای پر کردن جای ایمون زاید در نظر گرفته شده است. این در حالیست که پرسپولیس در این فصل بیش از حد استاندارد مهاجم دارد! بوبا در فصل 10-2009 آقای گل لیگ مصر شده است.

با توجه به حضور نیلسون در پرسپولیس و در صورت توافق نهایی با آپیاه، فقط یکی از بازیکنان مورد نظر ژوزه می تواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند چرا که سهمیه 3 بازیکن خارجی غیرآسیایی این تیم تکمیل می شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)