خبرگزاری پرسپولیس : مانوئل ژوزه می‌گوید نگران غیبت سه بازیکن اصلی خود در بازی با تراکتورسازی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار حساس این هفته‌ تیمش برابر تراکتورسازی، اظهار کرد: بعد از شرایط سختی که در انزلی داشتیم خود را آماده می‌کنیم تا بازی بعد را ببریم. البته می‌دانیم که بازی آسانی در پیش نداریم. باید برابر تیم خوبی بازی کنیم که بازیکنان و مربی خوبی دارد.

وی افزود: سال‌هاست که تونی را می شناسم. با او در بنفیکا هم بازی بودم. فکر می‌کنم بازی زیبایی را شاهد باشیم. هر چند که ما در خانه بازی می‌کنیم و باید با قدرت بیشتری به مصاف حریف برویم. می‌دانیم که هواداران هم ما را حمایت خواهند کرد.

ژوزه در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چه برنامه‌ای برای بازی در غیاب سه بازیکن اصلی‌اش به نام‌های محسن بنگر، کریم انصاری فرد و هادی نوروزی دارد، گفت: کار عجیبی نمی‌توانیم انجام دهیم. ما باید با 11 بازیکن به مصاف تراکتورسازی برویم. به جای این سه بازیکن هم بازیکنان دیگری در ترکیب قرار می‌گیرند. نگران غایبان تیم در این بازی نیستم.

وی درباره مشکلات احتمالی خط حمله پرسپولیس در این دیدار گفت: همان طور که گفتم سعی می‌کنیم به بازیکنان دیگری اعتماد کنیم. من مطمئنم که بازیکنان جایگزین همه تلاش خود را خواهند کرد و بهترین بازی خود را انجام خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از داوری‌ها در لیگ برتر گفت: بیشتر داوران در بازی‌های ما خوب نیستند. ما باید در هر بازی یک مشکل داوری داشته باشیم. امیدوارم در بازی دوشنبه دیگر مساله داوری نداشته باشیم و البته امیدوارم داوری به سود هیچ تیمی نباشد. قضاوت باید به گونه‌ای باشد که برای هر دو تیم مساوی باشد. ما از ابتدای فصل 9 پنالتی در بازی‌های‌مان داشتیم که تنها دو پنالتی برایمان گرفتند. بازی قبل برای ما پر از کارت زرد بود و این هم به خاطر همان اشتباه‌های داوری بود.

مانوئل ژوزه در پاسخ به این سوال که چه احساسی از تقابل با تونی اولیویرا دارد؟ گفت: احساس خاصی ندارم. ما یکدیگر را به خوبی می‌شناسیم. این بازی برای هر دو سخت خواهد بود، اما فقط 90 دقیقه مقابل هم هستیم. ما برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم و آنها هم برای پیروزی به ورزشگاه ما می‌آیند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور علی کریمی در مراسم انتخاب بهترین‌های آسیا هم گفت: من به او تبریک می گویم که نفر دوم آسیا شد. این انتخاب برای ایرانی‌ها و پرسپولیس خیلی خوب است. خیلی برای او خوشحالم و امیدوارم که این موفقیت‌ها برای فوتبال ایران ادامه داشته باشد.

ژوزه در پاسخ به این سوال که با توجه به پیشنهادهایی که انصاری فرد از اروپا دارد چه تصمیمی برای این بازیکن خواهید گرفت؟ گفت: من اصلا نمی‌دانم که انصاری فرد از اروپا پیشنهاد دارد و این را برای اولین بار از شما می‌شنوم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری هم گفت: ما همه سعی و تلاشمان را در بازی‌های باقی مانده انجام می‌دهیم. همه چیز امکان پذیر است. مهم این است که در همه بازی‌ها در فرم ایده‌آل خود باشیم و بهترین بازی‌ها را انجام دهیم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)