من چیزهای بیشتری در مورد ایران و نیجریه پیدا خواهم کرد اما مسلم است که فعلا و در نگاه اول آرژانتین مهمترین رقیب ما در این گروه محسوب می‌شود.

 

ادین ژکو ستاره اصلی تیم ملی بوسنی در جام جهانی است. این مهاجم گرانقمیت تیم منچسترسیتی دیشب پس از انجام قرعه‌کشی جام جهانی در گفت‌وگو با روزنامه‌های کشورش در این باره واکنش نشان داد.

ژکو می‌گوید: « ما شانس خوبی برای ارائه یک نمایش مناسب برای گروه داریم و هیجان‌انگیزترین موضوع این است که ما بازی اولمان را مقابل آرژانتین در معبد مارکانا انجام خواهیم دادیم. این یک شانس فوق‌العاده برای شروع است و یک تجربه درجه یک برای همه ما.»

ژکو در ادامه می‌گوید قرعه درآمده می‌توانست بهتر از این هم باشد اما او از آنچه که پیش آمده راضی است: «هدف ما بدون شک صعود به دور دوم است اما باید ببینیم که چه می‌شود. من چیزهای بیشتری در مورد ایران و  نیجریه پیدا خواهم کرد اما  مسلم است که فعلا و در نگاه اول آرژانتین مهمترین رقیب ما در این گروه محسوب می‌شود. با این حال به نظر من همه چیز امکان دارد.»

او که در بازی دوستانه اخیرا تیم ملی کشورش مقابل آرژانتین که با شکست 2 بر صفر بوسنی‌ها حضور داشت می‌گوید:« من باید به همه بگویم که بازی مقابل ارژانتین کار سختی است به خصوص که آنها تیمی هستند که بازیکنی مثل لیونل مسی را به همراه دارند.»

ژکو را در ذهن بسپارید او یکی از تهدیدهای بالقوه ما برای کسب نتایج خوب در جام جهانی است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)