خبرگزاری پرسپولیس :  مدیرمجموعه ورزشی آزادی درباره حضور تماشاگران در مسابقه استقلال و پرسپولیس گفت: مجبور شدیم درهای ورزشگاه را به روی تماشاگران باز کنیم تا کسی بیرون نماند.

توفیق کابلی اظهار داشت: خوشبختانه این مسابقه به بهترین وجه برگزارشد و باید ازکلیه تماشاگران هر دو تیم به دلیل رفتار خوبی که در زمان حضور در ورزشگاه داشتند، تشکر کنم.

پیش ازاین مسابقه اعلام شده بود که فقط 70 هزار بلیت برای این مسابقه فروخته خواهد شد اما تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی بیشتر از این تعداد بود. مدیر مجموعه ورزشی آزادی در این باره گفت: بلیت اضافه ای فروخته نشد زیرابه دلیل ازدحام تماشاگران مجبور شدیم درهای ورزشگاه را باز کنیم تا کسی بیرون باقی نماند.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت ورزشگاه آزادی فکر می کنم حدود 90 هزار نفر مسابقه استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند.

کابلی درباره بازسازی وصندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی گفت: مشاورین در حال بررسی این موضوع هستد و برای بازسازی و مقاوم سازی منتظر نظر نهایی آنها هستیم.

وی درخصوص آمادگی ورزشگاه آزادی برای بلیت فروشی الکترونیک هم گفت: مجموعه ورزشی آزادی، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای این مسئله کاملا آماده هستند و تنها مشکل ما نداشتن گیت های مخصوص این کار است که این مسئله هم به دلیل مشکل در واردات این گیت ها به وجود آمده است. درصورتی که این مشکل حل شود بلیت فروشی الکترونیک در ورزشگاه آزادی اجرا می شود.

به گفته وی دوربین عنکبوتی صداوسیما که دچارمشکل فنی شده است، تعمیر شده، اما برای این بازی استفاده نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)