میلانی ها که روزهایی بحرانی را پشت سر می گذاشتند، با این سه امتیاز می توانند تا اندازه از فشار انتقادها بکاهند.

 

عصر روز یکشنبه به وقت محلی ایتالیا دو تیم میلان و کاتانیا در سیسیل به جدال هم رفتند،جایی که انتظار می رفت تا میلانی ها هر سه امتیاز مهم این دیدار خارج از خانه را کسب کند و در نهایت روسونری موفق به این مهم شد.

 

پسران آلگری در ابتدا سعی کردند با بدست گرفتن کنترل توپ و میدان بازی را مدیریت کنند اما میلان اسیر ضد حمله حریف شد و کاسترو مهاجم کاتانیا با پاس گل ماکسی لوپز بازیکن سابق میلان به گل نخست بازی رسیدند تا باز هم میلان از حریفش عقب بیافتد.

 

در حالی که ظاهرا پیش بینی می شد میلان با این گل خورده و با توجه به بازی کاملا تدافعی حریف روز سختی داشته باشد ریکاردو مونتولیوو با پاس گل زیبای اوربی امانوئلسون ضربه ی سر ضرب چکشی را رهی دروازه کاتانیا کرد که به گل تساوی تبدیل شد.

 

در نیمه نخست دو تیم موقعیت چندان گلزنی نداشتند و بازی با همان تساوی 1-1 تمام شد.

 

با شروع نیمه دوم میلان سعی داشت تا با بیشتر کردن فشار از دفاع حریف عبور کند و به گل برتری برسد و در نهایت ماریو بالوتلی که برای گلزنی دوباره در سری آ نمی توانست بیش از این صبر کند در دقیقه 63 از روی ضربه آزاد مستقیم به زیبایی هر چه تمام تر با قدرت توپ را درون دروازه قرار داد.

 

پس از این گل بود که کاتانیای قعر نشین خطر را احساس کرد و از  لاک دفاعی خود خارج شد.بازی هر چه به پایان نزدیک می شد درگیری های میدان نیز بیشتر می شد همانطور که پناگیوتیس در دقیقه 64 به دلیل انجام خطای شدید بر رو ی ماریو بالوتلی با دریافت کارت قرمز مستقیم تیمش را 10 نفره کرد.

 

با تمام این اوصاف کاتانیا به فشارهایش ادامه داد و در اواخر بازی  اسپولی که روی ماریو بالوتلی در شرایط ضد حمله مرتکب خطا شد نزدیک بود منجر به درگیری شود اما با دخالت داور این درگیری به پایان رسید.اما آلگری تصمیم گرفت تا ماریو بالوتلی را تعویض کند بنابراین ماتری به میدان آمد.

 

کاتانیا چند موقعیت گلزنی خلق کرد اما در زدن ضربات پایانی بی دقت بودند تا در نهایت کاکا با زدن گل در دقیقه 81 کار را برای میلان و کاتانیا تمام کرد.

 

میلان با این برد از رده ی سیزدهم به رده ی نهم جدول صعود کرد در حالی که کاتانیا همچنان در قعر جدول به سر می برد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)