دیدار تدارکاتی پرسپولیس و نساجی در زیر بارش باران شدید برگزار شد اما برای سرخ‌ها تلفات نداشت.

عصر دوشنبه پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه شهید دستگردی به میدان رفتند. این مسابقه از آن جهت در زمین پاس برگزار شد که از استادیوم شهید کاظمی محافظت شود.

بازی پرسپولیس و نساجی در سه زمان سی دقیقه‌ای برگزار شد که در زمان‌های اول و سوم بارش باران شدت کم‌تری داشت اما در زمان دوم زیر بارش شدید باران برگزار شد.

در این مسابقه و در شرایطی که تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس در این بازی به میدان رفتند برای کادر فنی و پزشکی این مسئله اهمیت داشت که در آستانه بازی حساس مقابل النصر بازیکنی مصدوم نشود که همین گونه هم شد و کادر فنی راضی است.

البته در تیم پرسپولیس همه منتظرند که از فردا با اضافه شدن نفرات ملی‌پوش تیم کامل شده و با نفرات کامل تمرینات آخر قبل از سفر به عربستان برگزار شود.

گفتنی است در سی دقیقه سوم بازی با نساجی یحیی گل‌محمدی به بازیکان جوانی که تازه از تیم امید و جوانان آمده‌اند میدان داد ضمن اینکه نفراتی مثل سینا اسدبیگی و محمد مهدی‌احمدی هم در این بازه زمانی به میدان رفتند.

در این بازی به صلاح‌دید یحیی گل‌محمدی از بازیکنان جوانان و امید آکادمی استفاده شد تا در ادامه ورود بازیکنان جدید به پرسپولیس، چند عضو تازه هم در یک بازی دوستانه محک بخورند.

تک گل پرسپولیس در ریباند شوت امیررضا شیخی راد به ثمر رسید تا این بازیکن در اولین بازی دوستانه خود برای پرسپولیس، موثر ظاهر شود. نکته جالب اینکه ضربه محمد بادپا می‌توانست گل پیروزی بازی را به همراه داشته باشد که تیرک دروازه نساجی مانع این اتفاق بود.

از تیم امید پرسپولیس حسین حاجی‌زاده، محمد بادپا، مجید خزایی و سهیل صحرایی در این دیدار حاضر بودند و از تیم جوانان امیررضا شیخی‌راد، علی اصغر شیخ الاسلامی و ابوالفضل اناری برای قرمزها بازی کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)