خبرگزاری فارس: کارانکا: باید برای دوم‌شدن در لالیگا بجنگیم

دستیار سرمربی رئال مادرید معتقد است که تیمش باید برای کسب جایگاه دوم در لالیگا تلاش فراوانی انجام دهد.

آیتور کارانکا پس از پیروزی 5 بر 2 رئال مادرید مقابل مایورکا در نشست خبری اظهار داشت: در نیمه اول اشتباهات فراوانی نه تنها بر روی گل‌هایی که دریافت کردیم، بلکه در پاسکاری و تمرکز داشتیم. بین دو نیمه در این باره با بازیکنان صحبت و این اشتباهات را تصحیح کردیم. سرخیو راموس را در دفاع آخر گذاشتیم و مسعود اوزیل، کاکا و مودریچ در مالکیت بیشتر توپ به ما کمک کردند. ترکیب اصلی را برای پیروزی در مسابقه انتخاب کرده بودیم و اگر مثل بازی با دپورتیوو یا این بازی کارها خوب پیش نرود، آنچه مهم است این است که می‌توانیم شیوه هر بازی را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: هیگواین تلاش فراوانی در بازی مقابل سلتا نشان داد اما نتوانست گل بزند. وی امشب گلزنی کرد و این به او اعتماد به نفس داد.

دستیار مورینیو خاطرنشان کرد: روی ضربات آزاد گل خوردیم و این به دلیل کمبود تمرکز بود. تلاش خواهیم کرد تا این مسئله را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: مورینیو مدت‌ها پیش درباره اشتباهات اخیر صحبت کرده است. ما از اشتباهاتی که رخ داده است، آگاهیم اما در عین حال بازیکنانمان را می‌شناسیم.

کارانکا تأکید کرد: من فکر می‌کنم پیغام لالیگا این است که ما باید برای دوم شدن بجنگیم. به خوبی از سختی کسب مقامی بهتر از دومی با خبر هستیم. در حال حاضر بر روی به دست آوردن جایگاه دومی تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای یادآور شد: روز گذشته گفتم که اگر گالاتاسرای را دست کم بگیریم، اشتباه بزرگی کرده‌ایم. من فکر می‌کنم باید همان طور که مقابل منچستر بازی کردیم به مصاف این تیم برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)