دستیار سرمربی پرتغالی رئال مادرید از شخصیت تیمش در پیروزی ۲ بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید تمجید کرد و عملکرد ستاره پرتغالی را ستود.

  •  
  •  
  •  

شوت استثنایی کریستیانو رونالدو روی ضربه کاشته پشت محوطه جریمه و گل مسعود اوزیل در نیمه دوم پیروزی 2 بر صفر را برای رئال در دربی مادرید رقم زد.

مدافع پیشین رئال مادرید از قدرتی که تیم میزبان مقابل رقیب همشهری‌اش نشان داد، تمجید کرد.

آیتور کارانکا در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی سختی خواهیم داشت و اتلتیکو مادرید با اعتماد به نفس فراوانی در این مسابقه حاضر می‌شود.

وی ادامه داد: همه تصور می‌کردند که امسال اتلتیکو برنده دربی خواهد شد اما شخصیت خودمان را نشان دادیم.

دستیار مورینیو خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تیم قوی‌تر همیشه پیروز خواهد شد. رئال مادرید شخصیت قدرتمندی دارد حتی بیشتر از حریف همشهری‌ که با آمادگی خوبی به این مسابقه آمده بود، بنابراین مسابقه خوبی داشتیم.

وی افزود: پس از شکست مقابل بتیس در این بازی توانستیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

کارانکا به تمجید از عملکرد رونالدو پرداخت و اضافه کرد: کریستیانو دیشب باز هم گلزنی کرد، یک پاس گل داد و دو بار توپ را به تیرک دروازه کوبید. او دیشب خودش بود.

وی همچنین اختلاف کادر مربیگری دو تیم در حین این مسابقه را رد کرد و ادامه داد: اتفاقاتی روی نیمکت می‌افتد. در یک دربی همه می‌خواهند هرطور که می‌توانند فشار بیاورند. گاهی مربی و دستیارانش از محوطه فنی خارج می‌شوند و مربی اتلتیکو آمد تا چیزی به ما بگوید اما اتفاق خاصی نیفتاد.

این مسابقه با حاشیه‌هایی آغاز شد و ژوزه مورینیو وارد زمین مسابقه شد تا از هواداران خانگی بخواهد همان طور که در بازی با بتیس رخ داد، علیه وی سوت بزنند.

کارانکا مدعی شد که او تیم چنین صحنه‌ای را ندیده‌اند اما تأکید کرد که سرمربی رئال مادرید تلاش نمی‌کند تا مقابل هواداران قرار بگیرد.

وی افزود: ما در رختکن بودیم و چنین چیزی را ندیدیم. هیچ چالشی در کار نیست. مورینیو کسی است که چهره واقعی‌اش را به تیم، در کنفرانس مطبوعاتی، در زمین مسابقه و روی نیمکت نشان می‌دهد. او مربی است که هرگز پنهان نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)