مسئول نقل و انتقالات سازمان ليگ با اعلام اينکه مسئولان مربوطه در باشگاه استقلال هنوز ITC مجيدي را نگرفته اند، گفت: تا زماني که ITC (گواهينامه بين‌المللي انتقال) فرهاد مجيدي را رويت نکنيم، کارت بازي اين بازيکن را صادر نخواهيم کرد.

مصطفي شهبازي در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دليل صادر نشدن کارت بازي فرهاد مجيدي ضمن بيان مطلب فوق گفت: ما مقدمات صدور کارت بازي فرهاد مجيدي را انجام داده ايم اما براي صدور کارت بازي اين بازيکن نياز است تا ITC وي را مشاهده کنيم.

وي درهمين خصوص افزود: قرار بود مسئولان مربوطه در باشگاه استقلال پيگير دريافت کارت بازي فرهاد مجيدي باشند اما تا اين لحظه هنوز اين اتفاق نيفتاده است بنابراين تا زماني که ITC اين بازيکن را رويت نکنيم مطمئن باشيد مجوز بازي وي را صادر نخواهيم کرد.

مسئول نقل وانتقالات سازمان ليگ در پاسخ به اين پرسش که اگر کادر فني استقلال بخواهد مجيدي را در فهرست 18 نفره خود در بازي مقابل تيم مس قرار دهد تکليف چه خواهد شد، گفت: اگر مسئولان مربوطه در کميته بين الملل فدراسيون فوتبال دريافت ITC مجيدي را تاييد کرده و به ما اطلاع دهند باز هم مجوز بازي اين بازيکن را صادر مي کنيم اما درغيراين صورت مجيدي نمي‌تواند در بازي مقابل تيم مس کرمان در ترکيب استقلال قرار گيرد.

 

مجیدی با وجود اعلام این خبر برابر مس به میدان رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)