مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال و ناظر داوری مسابقه پرسپولیس و شهرداری تبریز اعلام کردند یک ضربه پنالتی پرسپولیس در دقیقه 78 بازی با شهرداری تبریز از دید داور پنهان ماند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ رضا غیاثی پیشکسوت داوری و رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال از عملکرد سعید بخشی زاده داور مسابقه پرسپولیس و شهرداری تبریز انتقاد کرد.

 

با غیاثی تماس گرفته بودیم تا در خصوص گل مشکوک شهرداری و اعتراض کریم باقری مبنی بر اینکه روی او خطا شده بپرسیم که گفت: درباره آن صحنه نمی توانم نظر دقیقی بدهم، چون خیلی واضح نبود اما مهمتر از آن پنالتی گم شده بازی بود.

 

در این صحنه یکی از بازیکنان پرسپولیس ضربه کرنر را روی دروازه شهرداری فرستاد، یکی از مدافعان شهرداری هم در حالی که سپهر حیدری برای زدن توپ حرکت کرده بود با دو دست شانه های او را از پشت گرفت و او را کشید که موجب سرنگونی بازیکن پرسپولیس شد.

 

این صحنه مسلما پنالتی بود و در صورتی که نتیجه بازی دو بر صفر می شد جریان بازی می توانست به کلی تغییر کند. گفتنی است دزفولی، ناظر مسابقه پرسپولیس و شهرداری تبریز هم وقوع خطای پنالتی بروی سپهر حیدری را تایید کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)