مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس داوری فوتبال گفت : داور مسابقه تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از اعلام دو ضربه پنالتی پرسپولیس خودداری کرد و محمد قاضی بازیکن تیم میهمان نیز به دلیل خطای شدید باید از بازی اخراج می شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری برنامه نود با اعلام این مطلب افزود: مدافع تیم ذوب آهن با وجود اینکه در محوطه جریمه تعادل نداشت و روی زمین افتاد ، کاملا آگاهانه توپ را با دست از جلوی پای مهاجم پرسپولیس دور کرد و باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می شد.

 

وی ادامه داد : اگر حسن کامرانی فر کمک داور این بازی بود بلافاصله یک ضربه پنالتی اعلام می کرد اما کهوری از این کار خودداری کرد.

 

نصیرزاده با اشاره به صحنه سرنگونی کریمی درون محوطه جریمه حریف نیز گفت: من اولین بار که فیلم این مسابقه را دیدم فکر کردم کریمی خودش را به زمین زده است اما پس از آنکه فیلم پشت دروازه را دیدم متوجه شدم مدافع ذوب آهن کاملا با نوک پای خود به کفش کریمی ضربه وارد می کند و باعث سرنگونی وی می شود و داور در این صحنه نیز باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد.

 

وی در خصوص خطای شدید محمد قاضی بازیکن تیم ذوب آهن روی مجتبی شیری گفت: در این صحنه خطای شدید منجر به مصدومیت اتفاق افتاده و این بازیکن می توانست با کارت قرمز داور از بازی اخراج شود.

 

گفتنی است در چهار مسابقه اخیر پرسپولیس در لیگ برتر این سومین بازی پس از مسابقات برابر شهرداری تبریز و نفت آبادان است که اشتباهات داوری به ضرر این تیم رخ می دهد و در هفته های اخیر در قبول چهار گل و اعلام دو ضربه پنالتی برای این تیم اشتباه داوری صورت گرفته است.

 

برای دانلود ویدئوی صحنه های کارشناسی داوری مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن روی این لینک کلیک کنید: دانلود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)