کارشناس داوری فوتبال کشورمان به تحلیل قضاوت دیدار هوادار و پرسپولیس پرداخت.

نوید مظفری در خصو داوری دیدار دو تیم هوادار و پرسپولیس، اظهار داشت: تیم داوری اشتباه تاثیرگذار در بازی نداشت، اما تعداد خطاها و درگیری ها و کارت‌های زرد مقداری به خاطر این بود که داور حداقل در ۳۰ دقیقه اول بازی را جدی نگرفت. او در واقع تاکتیتک اشتباهی برای قضاوت انتخاب کرده بود و شانس آورد که برخوردهای بیشتری در بازی صورت نگرفت. در مجموع داور، قضاوت مطلوبی نداشت.

کارشناس داوری تصریح کرد: مشکل دیگری هم که وجود دارد؛ نمی‌دانم چرا برخی داوران ما رفتار مناسبی با اعضای تیم ها ندارند. داد می‌زنند و پرخاشگری می‌کنند. این‌ها اشتباه است و باید تجدید نظر کنند.

مظفری در خصوص کارت‌هایی که داور در این بازی داد، عنوان کرد: همه کارت‌ها درست بود.

وی با اشاره به نقش داوران چهارم گفت: آن‌ها هم یک سری مشکلات دارند. نمی‌توانند نیمکت‌ها را کنترل کنند. بنابراین مدام داوران را صدا می‌زنند که باعث خوابیدن بازی و از دست رفتن تمرکز داور می‌شود. اشکال این مساله هم در چیدمان است. آنقدر تعداد داوران را زیاد کرده اند داورانی که تجربه کافی ندارند می‌آیند و داور چهارم می‌شوند.

همچنین تورج حق‌وردی هم در این خصوص بیان کرد: داوری صحنه خاصی نداشت اما داور در بسیاری از خطاهای میانه میدان اشتباه می‌کرد و با فریادهای بسیار، بازی را متشنج کرد. او قضاوت بدی داشت و شانس آورد که صحنه خاصی پیش نیامد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)