کارشناس داوری فوتبال کشورمان به بررسی صحنه‌های مهم دیدار استقلال و پیکان پرداخت.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص داوری استقلال و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بیژن حیدری خیلی خونسرد قضاوت کرد و صحنه‌ها را به خوبی مدیریت کرد. بازیکنان و اعضای تیم‌ها هم به او احترام گذاشتند و اعتراضی نداشتند.

وی افزود: این بازی دو صحنه مهم داشت. در یک صحنه و در دقیقه ۵۷ دروازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج و با دست مانع عبور توپ شد. این صحنه چون موقعیت آشکار گل بود دروازه‌بان استقلال باید اخراج می‌شد اما برداشت حیدری این بود که توپ ابتدا به پای او و بعد به دست او برخورد کرده و به همین خاطر دستور به ادامه بازی داد.

کارشناس داوری با اشاره به اخطار مهدی‌پور در نیمه اول عنوان کرد: در دقیقه ۹۰ مهدی‌پور بازیکن پیکان را که از او عبور کرده بود به عمد زد و در این صحنه باید کارت زرد دوم را می‌گرفت و اخراج می‌شد. در این صحنه شاید داور می‌خواست در دقیقه ۹۰ مدیریت کند تا بازی خراب نشود.

سلیمانی در خصوص برخورد بازیکن پیکان با محمد دانشگر که باعث توقف بازی شد، گفت: این صحنه بازی یا ضربه خطرناک بود. در این صحنه بازیکن چون روی هوا است و می‌خواهد قیچی بزند کنترلی ندارد. بازی خطرناک مستحق اخطار است که داور هم کارت زرد داد. بقیه صحنه‌ها مشکلی نداشت. در وقت‌های اضافه نیز صحنه خاصی نبود و داور بازی را به خوبی مدیریت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)