خبرگزاری پرسپولیس : کارشناس داوری مسابقه تیم های استقلال و نفت تهران گفت : گلی که تیم استقلال به نفت زد پس از خطا به ثمر رسید ، اخراج دو بازیکن این تیم سخت گیرانه بود و داور یک پنالتی به سود این تیم را اعلام نکرد.

 

خداداد افشاریان که در برنامه نود صحبت می کرد افزود: در صحنه ای که ایمان موسوی مهاجم تیم فوتبال نفت در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد مدافع حریف از پشت پای او را زد و داور باید یک ضربه پنالتی اعلام می کرد.

 

وی در خصوص گل دوم تیم استقلال که مشکوک به زدن با دست توسط آرش برهانی به ثمر رسید گفت: قبل از گل خسرو حیدری روی مدافع نفت خطا کرد و سپس توپ را روی دروازه سانتر کرد. اما از تصاویر مشخص نیست که هنگام ارسال توپ روی دروازه توپ درون دستان دروازه بان قرار گرفته است یا نه. آن طور که من می بینم توپ به دست برخورد نکرده است اما اگر به صورت کامل در اختیار دروازه بان بوده باشد زدن ضربه با سر نیز خطا است که حدس می زنم این طور نبوده است. البته باید از ضعف دوربین های شما نیز انتقاد کنیم.

 

افشاریان در خصوص صحنه درگیری بازیکنان نفت با سیاوش اکبرپور و اخراج دو بازیکن زردپوشان به گزارش خبرگزاری پرسپولیس گفت: در این صحنه ابتدا اکبرپور یک حرکت غیرورزشی انجام داده که باید کارت زرد بگیرد. همچنین ضربه بازیکن نفت با پا نیز فاکتورهای لازم برای کارت قرمز از جمله شدت بالا و زننده بودن را ندارد و اخطار برای وی کافی است.

 

کارشناس داوری کشور در مورد اخراج دومین بازیکن نفت به علت گفتن جمله «مگر عروسی است که کارت پخش می کنی» به داور نیز گفت: اگر واقعا این جمله را گفته باشد اخطار برای وی کافی است و اخراج سخت گیرانه است. این جمله نه توهین آمیز است و نه حرکت غیرورزشی است و جمله اش خیلی هم جالب است!

 

 

به این ترتیب و با توجه به گفته های کارشناس داوری نود محسن قهرمانی داور ، در این بازی 4  اشتباه تاثیرگذار به نفع تیم استقلال انجام داد و به نوعی نفت برنده را برابر استقلال بازنده کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)