از نگاه کارشناس داوری فوتبال، داور دیدار هوادار – پرسپولیس دو پنالتی نادرست به سود میزبان اعلام کرد.

حیدر سلیمانی درباره تصمیمات علی صفایی، داور دیدار تیم‌های فوتبال هوادار – پرسپولیس به تسنیم گفت: داور در دقیقه 4 به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد. مدافع هوادار با پای چپ خود به پای مهاجم پرسپولیس ضربه می‌زند و اعلام پنالتی درست بود.

وی در مورد صحنه‌ای که منجر به پنالتی هدر رفته هوادار شد، تصریح کرد: در دقیقه 34 یک پنالتی به سود هوادار اعلام شد که خطایی از تصاویر تلویزیونی نمی‌بینیم و اگر برخوردی هم باشد، خارج از محوطه جریمه رخ داد. پس اعلام پنالتی اشتباه بود. آفساید اعلام شدن گل پرسپولیس در دقایق تلف شده نیمه اول کاملاً صحیح بود؛ چون مهدی ترابی هنگام دریافت توپ، یک گام جلوتر از آخرین مدافع هوادار بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره پنالتی دوم هوادار که پس از برخورد توپ به دست علی نعمتی اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: داور باید ابتدا خطای هَند مهاجم هوادار را اعلام می‌کرد که این صحنه تشخیص داده نشد و داور در ادامه، خطای هَند مدافع پرسپولیس را اعلام کرد. اعلام پنالتی اشتباه بود.

سلیمانی در مورد عملکرد کلی صفایی در این دیدار عنوان کرد: داور در این بازی حساس، عملکرد مطلوبی نداشت و خوش‌شانس بود که اشتباهات داوری بر نتیجه بازی مؤثر نبود. عملکرد کمک داوران در این مسابقه بهتر بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)