کارشناس داوری گفت: خطایی که روی مهاجم پرسپولیس مقابل فولاد صورت گرفت، پنالتی بود اما داور نتوانست آن صحنه را ببیند.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد صحنه‌ای که پرسپولیسی‌ها معتقد بودند پنالتی به سودشان گرفته نشده است،‌اظهار داشت: در دقیقه‌ 86 بازی مدافع فولاد همان‌طور که در صحنه مشخص بود پای شیخ دیاباته را زد و علت سرنگونی مهاجم پرسپولیس هم همین بود، اما داور نتوانست آن صحنه را ببیند.

وی در مورد اخراج جواد نکونام گفت: به نظر من داور باید زودتر از اینها نکونام را اخراج می‌کرد، چون باعث تشنج در بازی شده بود و مدام اعتراض می‌کرد. نیمکت فنی فولاد هم بسیار بی‌انضباط ظاهر شد و سه کارت زرد و یک اخراجی نشان می‌دهد این تیم از لحاظ انضباطی خوب نبوده است.

کارشناس داوری عنوان کرد: بعد از اخراج نکونام، داور مسابقه تمرکز لازم را نداشت و اعتراض‌ها به او زیاد شد.

سلیمانی در مورد اعتراض گل‌محمدی به تصمیم کمک‌داور گفت: کنار خط کمک داور در یک صحنه پرتاب را به سود فولاد اعلام کرد که اعتراض گل‌محمدی را در پی داشت و پس از آن داور مسابقه تصمیم کمک داور را برگرداند که به نظرم درست بود و اوت باید به سود پرسپولیس اعلام می‌شد.

همچنین نوذر رودنیل کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار فولاد خوزستان – پرسپولیس اظهار داشت: تا دقیقه 22 که گل زده شد مشکلی نبود، اما در کل داور آنقدر کارت زرد داد که نمی‌دانم اصلاً چه اتفاقی افتاد! تعداد اخطارها خیلی زیاد بود. به نظرم از زمانی که داور در دقیقه 58 نکونام را اخراج کرد کنترل بازی از دست رفت و بعد از آن بنیادی‌فر به همه اخطار می‌داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در دقیقه 83 صحنه مهم بازی پیش آمد. دیاباته زمانی که پایش را بالا آورد تا شوت بزند، مدافع فولاد پای او را زد و صد درصد پنالتی بود. من نمی‌دانم جای بنیادی‌فر بد بود یا چه اتفاقی افتاد که پنالتی نگرفت. این صحنه صد درصد پنالتی بود.

رضا کرمانشاهی: در این صحنه مدافع فولاد پای شیخ دیاباته را زد و او را سرنگون کرد و به همین دلیل داور باید یک خطای مستقیم به سود پرسپولیس اعلام می‌کرد و چون داخل محوطه جریمه است، این خطا باید پنالتی می‌بود.

ابراهیم میرزابیگی: مدافع فولاد بی احتیاطی می‌کند و شیخ دیاباته را می‌زند و باید یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می‌شد. البته آقای بنیادی‌فر هم در اعلام پنالتی دو دل می‌شود و سپس ادامه بازی می‌دهد.

تورج حق‌وردی: به نظر می‌رسد که مدافع فولاد پای مهاجم پرسپولیس را می‌زند و این صحنه می‌توانست پنالتی باشد. حتی داور هم یک لحظه قصد داشت که اعلام پنالتی کند ولی شک داشت.

حیدر سلیمانی: زمانی که شیخ دیاباته قصد دارد برگردد و ضربه را بزند، بازیکن شماره ۵۵ فولاد به زیر زانوی او ضربه می‌زند و عامل سقوط مهاجم پرسپولیس هم همین ضربه است. داور باید پنالتی اعلام می‌کرد اما تجمع بازیکنان به قدری بالا بود که نتوانست صحنه را ببیند.

ویدئو: خلاصه بازی فولاد ۱-۰ پرسپولیس و پنالتی گم شده پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)