کارشناس داوری به تحلیل قضاوت دیدار پرسپولیس مقابل فولاد پرداخت.

حیدر سلیمانی در گفت و گو با فارس، درمورد قضاوت دیدار پرسپولیس و فولاد، اظهار داشت: در نیمه اول این بازی 2 صحنه جنجالی داشتیم. اولین مورد کارت زرد کنعانی‌ زادگان بود که البته داور اشتباه کرد. در صورتی باید به بازیکن خاطی کارت زرد بدهیم که یا از یک حمله موثر جلوگیری کرده باشد که این صحنه در کنار خط طولی انجام شد و حمله موثری نبود زیرا مدافعان دیگر پرسپولیس هم حضور داشتند. ضمن اینکه کنعانی خطای بی پروا و بدون ملاحظه‌ای انجام نداد.

وی اضافه کرد: در دقیقه 30 توپ به دست موسی کولیبالی برخورد کرد که البته مدافع فولاد سعی داشت دست خود را از مسیر توپ خارج کند اما در لحظه آخر، توپ به دستش برخورد کرد در شرایطی که دست موسی باز نبود و در امتداد بدن قرار داشت. به همین دلیل داور مجاب به اعلام پنالتی نشد.

کارشناس داوری اضافه کرد: در دقیقه 48 کمک داور دوم برای اعلام آفساید گل عبدالکریم حسن خیلی عجله کرد زیرا این مدافع قطری دست کم یک متر عقب‌تر از بازیکن فولاد بود و اگر رضا حیدری عجله نمی‌کرد، یک گل زیبا تایید و کار خوب کمک داور نشان داده می‌شد.

سلیمانی عنوان کرد: در صحنه پنالتی منجر به گل سوم پرسپولیس کمک داور یک پنالتی خوب را اعلام کرد زیرا مهدوی خوب نتوانست صحنه را ببیند. به دلیل این هند غیرتعمدی که مانع به ثمر رسیدن گل پرسپولیس شد، اخراج مجتبی نجاریان هم درست بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)