پرسپولیس نیوز : کارشکنی‌های عربستان پیش از دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران آغاز شده است.

 در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد ریاض ترک کند اما عدم اجازه پرواز از سوی عربستانی‌ها مانع پرواز هواپیمای سرخ‌پوشان در زمان تعیین شده به سمت ریاض شده است.

در حال حاضر مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان در تلاش هستند تا اجازه پرواز را از مسئولان فرودگاه ریاض بگیرند.

محمود خوردبین در این باره در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: هرگونه که می‌خواهند رفتار کنند، هرچه این اتفاقات رخ دهد روحیه ما برای کسب پیروزی بیشتر خواهد شد.

محمود خوردبین که معطلی پرسپولیس در فرودگاه کلافه به نظر می‌رسد  ، در این باره توضیح داد: در حالی که قرار بود ساعت 15 پرواز ما صورت گیرد هنوز مجوز پرواز صادر نشده و کارشکنی از همینجا شروع شده است.

سرپرست پرسپولیس در ادامه گفت: این کارشکنی‌ها باعث می‌شود ما ایرانی‌ها جری‌تر شویم و مصمم باشیم برای بردن الهلال در زمین خودش. مطمئن باشید که پرسپولیس با تمام این مسائل برنده بازی خواهد بود.

وی افزود: ما با تمام این اتفاقات پیروز دیدار مقابل الهلال خواهیم بود.

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: یک فروند هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان برای این پرواز چارتر در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته که این هواپیما چند ساعتی هست که در فرودگاه امام خمینی حضور دارد، اما به دلیل کارشکنی مسئولان سعودی، مجوز پرواز به این هواپیما فعلاً داده نشده و به همین دلیل است که پرواز تیم به سوی ریاض با چند ساعت تأخیر انجام خواهد شد.

 این در حالی است که کریم باقری مربی تیم فوتبال پرسپولیس و محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال این باشگاه به همراه خبرنگارانی که قرار است راهی عربستان شوند، چند ساعتی است که در فرودگاه امام خمینی معطل شده‌اند و بازیکنان پرسپولیس هم از زمان صرف ناهار در هتل المپیک مستقر هستند تا پس از قطعی شدن زمان پرواز راهی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی شوند.

در این رابطه گفته می‌شود آقایان نوروزی و حیدری از هواپیمایی ماهان پیگیر هستند تا مجوز پرواز صادر شود و سرخ‌پوشان تهران را به مقصد ریاض ترک کنند.

بر اساس این گزارش، ظاهرا ساعت 18 زمان تعیین شده برای پرواز پرسپولیس اعلام شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)