مدافع برزیلی سابق رئال مادرید معتقد است که ستاره تیم ملی پرتغال شایسته کسب توپ طلا است.
 

روبرتو کارلوس مدعی شد که کریستیانو رونالدو باید به عنوان برنده توپ طلا انتخاب شود.

رونالدو در سال 2013 جایزه بهترین بازیکن سال دنیا را به خود اختصاص داد و امسال نیز یکی از سه نامزد نهایی این جایزه است.

مسی و مانوئل نویر، بازیکن بایرن‌مونیخ رقیبان ستاره پرتغالی رئال مادرید برای کسب این جایزه هستند اما کارلوس بر این باور است که رونالدو شایسته‌ترین بازیکن برای کسب این جایزه است.

وی اظهار داشت: یکی از هواداران بزرگ لیونل مسی هستم اما کریستیانو رونالدو تأثیرگذارتر بوده است. رونالدو هر کاری را درست انجام می‌دهد. او یک رهبر است. به خاطر اینکه رونالدو بازیکن رئال مادرید است، این حرف را نمی‌زنم. مسی باورنکردنی است و سابقه‌اش در فوتبال فوق‌العاده است اما باید بهترین بازیکن فصل را انتخاب کنیم و آن هم رونالدو بود.

کارلوس ادامه داد: نیمار یک پدیده است. او خیلی زود خودش را با فوتبال اروپا هماهنگ کرد. او عملکرد بسیار خوبی در بارسلونا و تیم ملی برزیل داشت. مسئله این است که رونالدو و مسی هر روز بهتر می‌شوند. نیمار تلاش می‌کند تا به سطح آنها برسد اما هر بار که نزدیک می‌شود، آنها بهتر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که واقعا سخت است که توپ طلا را به یک دروازه‌بان یا حتی یک مدافع بدهیم. شاید کاناوارو و مالدینی تنها استثناها بودند. از نظر من سه بازیکن برتر دنیا در این فصل، کریستیانو، مسی و نیمار هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)