مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنی که تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خط حمله خود مدنظر دارد، مهاجمی است که از عقد قرارداد حرفه‌ای با باشگاه‌های بولتون انگلستان و “نیمگن” هلند بازمانده است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ علی دایی در نشست خبری پایان دیدار پرسپولیس – پاس همدان عنوان کرد برای تقویت خط حمله تیمش جذب یک بازیکن خارجی را در دستور کار دارد. او اعلام کرد برای جذب بازیکن به تماشا و آنالیز فیلم و دی وی دی بازیکنان تستی اکتفا نمی‌کند و باید فرد متقاضی حضور در تیم پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کند.

 

یکی از بازیکنانی که مورد نظر سرخپوشان قرار گرفته و قرار است از روز سه شنبه در تمرینات این تیم شرکت کند، “زلتان هارسانی” است. این بازیکن 23 ساله متولد اول ژوئن 1987 است. او که 185 سانتیمتر قد دارد، می تواند بخش عمده‌ای از مشکلات سرخپوشان را در فاز حمله مرتفع کند اما به شرط اینکه شرایط همراهی سرخپوشان را داشته باشد.

 

 

هارسانی که در تیم “دونایسکا استرادا” اسلواکی بازی می کند در تیمهای پایه فوتبال کشورش بازی کرده اما سابقه بازی در تیم ملی بزرگسالان اسلواکی را ندارد. او در فصل 07 – 2006 بصورت قرضی به تیم بولتون انگلستان پیوست و این فرصت را داشت که در پایان آن فصل قراردادی رسمی با باشگاه انگلیسی امضا کند اما “سامی لی”، مربی وقت بولتون با او قراردادی امضا کرد که تنها فرصت بازی در تیم دوم باشگاه را به این بازیکن اسلواک می داد.

 

 

این مهاجم 23 ساله در فصلی که برای تیم دوم بازی کرد، توانست سه بار برای این تیم گلزنی کند. او در تابستان سال 2007 زمانی که همراه تیم زیر 21 سال اسلواکی مقابل انگلیس به میدان رفت از روی نقطه پنالتی با یک ضربه “چیپ” دروازه “جو هارت” را گشود و توجه هواداران را به خود جلب کرد.

 

در سال 2010 باشگاه بولتون از عقد قرارداد با هارسانی خودداری کرد و او بدون اینکه حتی یک بازی برای تیم اصلی بولتون انجام دهد به لیگ اسلواکی بازگشت. در ماه ژوئیه 2010 هارسانی به “نیمگن” هلند رفت تا شاید شانس حضور در این تیم را پیدا کند اما باشگاه هلندی نیز او را نخواست تا ناچار به بازگشت به تیم دونایسکا استرادا (دی استرادا) شود.

 

حالا قرار است هارسانی برای تست در تمرینات پرسپولیس شرکت کند تا شاید سرخپوشان پای قرارداد حرفه‌ای با او را امضا کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)