ریوالدو باربوسا دی سوزا هافبک برزیلی مورد نظر استقلالی هاست که در فصل جدید لیگ برتر این تیم را همراهی خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین این بازیکن متولد ۱۹۸۵ و اکنون ۲۹ ساله است. دی سوزا از تیم سانتوس دوران حرفه ای اش را آغاز کرد اما طی دو فصل فقط دو بار در این تیم به میدان رفت. گوارانی، باهیا و مارلیا تیم های بعدی او بودند و در سال ۲۰۰۹ او با قرارداد ۳۰۰ هزار یورویی راهی اروپا شد و به تیم وادوز لیختن اشتاین پیوست که البته این تیم در لیگ سوئیس به میدان می رود. دی سوزا طی یک فصل ۱۹ بازی برای این تیم انجام داد و ۴ گل زد. او در سال ۲۰۱۰ دوباره راهی برزیل شد و در تیم های اوئسته، آوای، دی اسپورتیو برزیل، پالمیراس و اسپورت بازی کرد. او سال ۲۰۱۳ به تیم فیگوئرنزه در لیگ برزیل پیوست و طی دو فصل اخیر بازیکن این تیم بوده است.
دی سوزا از سال ۲۰۰۹ تاکنون ۱۴۷ بازی در لیگ های مختلف ملی و ایالتی انجام داده که ۶۸ بازی در لیگ برتر برزیل بوده و ۸ گل به ثمر رسانده است. او سال ۲۰۱۰ برای تیم پالمیراس در ۳ بازی جام سودآمریکانا نیز به میدان رفته است.
آخرین بازی او برای تیم فیگوئرنزه ۸ ماه قبل و مقابل سائوپائولو بوده و طی این مدت او در هیچ بازی رسمی به میدان نرفته است. قهرمانی لیگ برزیل با سانتوس، جام حذفی لیختن اشتاین و چند قهرمانی در لیگ های ایالتی برزیل از افتخارات این هافبک برزیلی است.
این بازیکن برزیلی در پست های دفاع چپ و هافبک دفاعی در تیم های قبلی اش به میدان رفته است و سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن را ۷۰۰ هزار یورو برآورد کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)