مدافع پبشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: «اگر کار بسیار زشتی که تهامی در تورنمنت هنگ کنگ انجام داد را هر فرد دیگری انجام می داد تا پایان عمرمحروم می شد.»

 جام؛ نعیم سعداوی به حرف های ابراهیم تهامی در برنامه 90 پاسخ داد. پس از اظهارات تهامی که گفته بود تا روز بازی برگشت ایران و استرالیا او در ترکیب اصلی بوده است اما به ناگاه سعداوی جانشینش شده است سعداوی پاسخ او را داد.

سعداوی در این خصوص اظهار داشت: «مگر تهامی دفاع راست بود که من به جایش بازی کنم؟ من در بازی رفت در تهران نیز در ترکیب بوده و 36 بازی ملی نیز در کارنامه خود دارم، آیا اینها هم سفارشی بوده است؟ آیا تهامی در عمرش یک دقیقه هم در پست دفاع راست بازی کرده است؟»

وی در ادامه بیان کرد: « با کار بسیار زشتی که تهامی در تورنمنت هنگ کنگ انجام داد و همه اعضای تیم ملی از آن مطلع شدند، هر فرد دیگری آن کار را می کرد تا پایان عمر از بازی کردن محروم می شد، اما در کمال تعجب دیدیم که وی دوباره به تیم ملی دعوت شد. کار زشتی که من نمی توانم آن را بازگو کنم و از گفتن آن نیز شرم دارم. بنابراین چنین موضوعی نشان می دهد که او یک بازیکن سفارشی است.»

مربی فولاد با انتقاد از عادل فردوسی پور در دعوت از تهامی گفت: «برنامه 90 باید درباره میهمانان خود استعلام بگیرید. این همه بازیکن در بازی رفت و برگشت مقابل استرالیا حضور داشتند؛ تهامی چرا باید دعوت شود؟»

وی در پایان گفت: «من تعجب می کنم که چرا فردوسی‌پور باید فردی را به برنامه پربیننده‌ای مانند 90 دعوت کند که کمتر از 10 دقیقه در بازی برگشت مقابل استرالیا بازی کرد و کمترین تاثیر را در صعود ایران به جام جهانی داشت. چرا تریبون برنامه پربیننده ای مانند 90 باید در اختیار چنین فردی قرار گیرد. حضور وی در برنامه 90 نیز سفارشی بوده است.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)