سنگربان رئال مادريد بيان داشت با وجودي که‌ مي‌داند گل‌خوردن بخشي از فوتبال است، اما هنگامي که توپي وارد دروازه‌اش مي‌شود استرس مي‌گيرد .

به نقل از مارکا،‌ ايکر کاسياس پس از ال‌کلاسيکو يکشنبه شب در يک گفت‌و‌گوي راديويي اظهار داشت: من خودم را نقد مي‌کنم. دوست ندارم گل بخورم، وقتي توپي وارد دروازه‌ام مي‌شود، استرس مي‌گيرم. مي‌دانم که گل‌خوردن بخشي از بازي است و بايد آن را بپذيرم.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: شايد به خودم خيلي سخت مي‌گيرم. هميشه حتي وقتي که توپ به گوشه دروازه مي‌رود، فکر مي‌کنم مي‌توانستم بهتر از اين عمل کنم.

دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا درباره اختلاف امتياز با بارسلونا خاطرنشان کرد: اگر در دسامبر 8 امتياز اختلاف داشتيم، شايد خوش‌بيني کمتري داشتم. ما مقابل حريفي به تساوي رسيديم که رقيب اصلي ما است،‌ البته نمي‌توانيم از اتلتيکومادريد هم غافل بمانيم. از اينکه اين تيم در صدر جدول قرار دارد، شوکه نشده‌ام.

کاسياس در خصوص کريستيانو رونالدو و ليونل مسي گفت: من کريستيانو را انتخاب مي‌کنم زيرا او بازيکني است که هر فصل گل‌هاي زيادي براي باشگاه به ثمر مي‌رساند؛ هر روز وقتم را با او مي‌گذرانم، او را مي‌شناسم، مي‌دانم چه کسي است؛ چگونه تمرين مي‌کند؛ چه مي‌‌خواهد و به کجا مي‌خواهد برسد.

وي در خصوص رابطه راموس با مورينيو نيز اشاره کرد: شايد اين تقصير ما است که اتفاقات رختکن يا عقايد بازيکنان نسبت به سال‌هاي گذشته بيشتر مقايسه مي‌شود. من طرف کدام يک هستم؟ طرف سرخيو، از هم‌تيمي‌ام حمايت مي‌‌کنم که زمان سختي را پشت سر گذاشت و طرف مربي هستم زيرا او به سود تيم فکر مي‌‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)