دروازه بان رئال مادريد در پايان بازي شنبه شب تيمش و پس از شکست مقابل بتيس درمورد ويژگي هاي اخلاقي مورينيو و ضربه سختي که به تيمش وارد آمده صحبت کرد.

ايکر کاسياس در پايان بازي شنبه شب تيمش مقابل رئال بتيس که با باخت 0-1 کهکشاني ها همراه بود با رسانه هاي خبري به صحبت پرداخت.

 طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس کاسياس درمورد صحبت هاي مورينيو درکنفرانس خبري بعد از بازي گفت:« مورينيو ويژگي هاي اخلاقي خاص خودش را دارد و گاهي وقتها بايد حس کند که در ميان بازيکنان تيم از حمايت بيشتري برخوردار است. در جريان اين بازي اتفاقاتي رخ داد که ديده نشد. يک افسايد و يک خطاي هند که در جريان بازي مهم بودند. گاهي وقتها ما سکوت مي کنيم ولي بايد در برخي شرايط در زمين بازي، خشممان را نشان دهيم.»

به گزارش گل، دروازه بان باتجربه رئال درمورد باخت تيمش مقابل بتيس گفت:« اين ضربه کاري و دردناکي بود و ما در کورس قهرماني دو گام به عقب برداشتيم. خيلي چيزها دراين باخت تاثير گذار بود: از خستگي گرفته تا شکست پرگل بتيس مقابل سويا در بازي قبلي. به علاوه داور بازي هم در برخي از برخوردها تصميم درستي نداشت. ما هم جايگيري خوبي در زمين مسابقه نداشتيم. بايد به تلاش ادامه دهيم. در همين مسير حرکت کرده و بيش از هرزمان ديگري اتحادمان را حفظ کنيم. ما بايد فعلا خودمان را براي بازيمان در جام حذفي و بعد از آن بازي با اتلتيکوآماده کنيم.»

 کاسياس ادامه داد: « شايد فکر کنيد که صحبت هاي ما درمورد خستگي بازيکنان تيم، يک بهانه يا يک توجيه است ولي اين خستگي در برخي زمان ها مي تواند به ما آسيب برساند. همه چيز مي تواند تاثيرگذار باشد و من نمي خواهم تنها روي يک نکته خاص تمرکز کنم. من هواداران رئال را درک مي کنم؛ چون تصوير ارائه شده از تيم در بازي شنبه شب خوب نبود ولي بايد رو به جلو نگاه کرد.»
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)