فکر می کنم که باور به خود، مهمترین نکته ممکن است. هیچ وقت نباید به خودت شک کنی و بگذاری که کسی به تو شک کند.

 

ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیتان رئال مادرید که فردا شب درترکیب اصلی تیمش مقابل کپنهاگن قرار خواهد گرفت در صحبت هایی درمورد حال و روز کنونی اش صحبت کرده.

کاسیاس در گفتگو با اچ اند اس گفته:« به نظر من خودباوری مهمترین چیز ممکن است. هیچ وقت نباید به خودت شک داشته باشی و بگذاری که کسی به توشک و تردیدی داشته باشد.اگر افراد به تو و توانایی هایت شک کنند،و خودت هم راجع به خودت مردد شوی، بازنده ای.  باید به خودت بگویی که اگر قبلا توانسته بودی فلان کار را انجام دهی، چرا الان نتوانی.»

او درمورد عوامل موثر در موفقیت یک فوتبالیست گفت:« نقش عمده ای از موفقیت یک فوتبالیست، نه تنها درمهارتهای فیزیکی، بلکه در ذهنیت اوست. اگر قرار بود که من برای کاسیاس جوانتر پیغامی داشته باشم، به او توصیه می کردم که کمتر دشمنی کند.»

دروازه بان رئال مادرید که حالا 32 سال سن دارد و از 9 سالگی در تیم های پایه ای رئال مادرید بازی می کرده درادامه به این نکته اشاره کرده که باعبور از مرز 30 سالگی باید بیشتر مراقب خودش باشد:«باید از نظر فیزیکی بیشتر مراقب خودم باشم. چون عضلاتم به استراحت بیشتری نیاز دارند و باید خیلی مراقب تغذیه و مسائل فیزیکی ام باشم.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)