سنگربان تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از ۴ ماه دوری از میادین حضورش در دیدار ماتادورها برابر هائیتی را اینگونه توصیف کرد: هم خوشحالم هم عصبی.

تیم ملی فوتبال اسپانیا شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه «سان لایف» میامی با نتیجه 2 بر یک بر هائیتی غلبه کرد. گل‌های اسپانیا را در این دیدار سانتی کاسورلا (8) و سسک فابرگاس (19)‌ به ثمر رساندند و تنها گل هائیتی را وایلد گوریر (75) وارد دروازه ماتادورها کرد.

ایکر کاسیاس، سنگربان تیم ملی اسپانیا که حدود 4 ماه به دلیل مصدومیت و البته مشکلی که با ژوزه مورینیو در رئال پیدا کرده بود از حضور در میادین مسابقه به دور بود در این بازی برای یک نیمه درون دروازه اسپانیا ایستاد و در نیمه دوم جای خود را به په‌په رینا، دیگر سنگربان این تیم داد.

با وجود اینکه کاسیاس از آغاز این بازی دوستانه در میدان حضور پیدا کرد ولی او معتقد است بازی نکردن در ترکیب رئال باعث لطمه زدن به جایگاهش در تیم ملی اسپانیا شده است. حالا با شرایط موجود و عدم آمادگی کامل این دروازه‌بان مشخص نیست که دل‌بوسکه بخواهد از او در ترکیب اصلی تیمش برای حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها که هفته آینده آغاز خواهد شد استفاده کند یا خیر.

ایکر کاسیاس پس از اتمام این بازی به خبرنگاران گفت: من حدود 4 ماه از میادین دور بوده‌ام. پس از این مدت زمان که بازی نکرده‌ام در این مسابقه هم خوشحال بودم هم عصبی. من خودم را در نقطه آغاز می‌بینم که می‌خواهم با په‌په (رینا) و ویکتور (والدس)‌ برای ایستادن درون دروازه مبارزه کنم. مدتی بازی نکردن برای بازیکنی مثل من به طور حتم به ضررم تمام خواهد شد. قرار گرفتن در چنین شرایطی اما از جهتی خوب است چون قدر لحظاتی که بازی می‌کنید را بیشتر خواهید دانست.

سنگربان 32 ساله تیم ملی اسپانیا در خصوص رابطه‌اش با آلوارو آربلووا، هم‌تیمی خود در رئال مادرید که به تازگی از ژوزه مورینیو حمایت کرده است، گفت: ما فصل را با تیم مادرید به پایان بردیم و حالا با تیم ملی اسپانیا وارد دوره جدیدی شده‌ایم. آلوارو هم دیدگاه‌های خود را مطرح کرده که قابل احترام است. نمی‌خواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم. مهمترین نکته این است که به بازی برگشته‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)