مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان گفت: با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای خانگی بیشتری نسبت به تیم بنیادکار دارد شانس صعودش کمی بیشتر است.

 

میرجلال کاسیموف سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان در کنفرانس خبری این تیم که بعدازظهر امروز در تهران برگزار شد افزود: پیش بینی می کنم فردا هر دو تیم پرسپولیس و بنیادکار ارائه گر بازی خوب و جذاب خواهند بود. مسابقه ای که تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی از تماشای آن لذت خواهند برد.

 

وی با اشاره به فاصله امتیازی سه تیم پرسپولیس – بنیادکار و الوحده امارات در جدول رده بندی گروه c لیگ قهرمانان آسیا گفت: فاصله این تیم ها کم است و هر سه تیم شانس صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا را دارند. ما برای زنده ماندن شانس صعودمان نیاز به سه امتیاز دیدار با پرسپولیس داریم و امیدواریم در مسابقه فردا به این هدف برسیم.

 

سرمربی تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان با ابراز خوشحالی از اینکه تیمش در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت افزود: ورزشگاه آزادی  جو خوبی دارد و امیدوارم فردا هم تماشاگران در این ورزشگاه حضور داشته باشند و ما بتوانیم مقابل آنها برنده مسابقه شویم.

کاسیموف در خصوص تغییر نگرش باشگاه بنیادکار و روی آوردن این تیم به بازیکنان جوان گفت: تئوری ما این است که دیگر نباید روی بازیکنان خاص و بزرگ سرمایه گذاریم کنیم و اتکای ما فقط به این دسته از بازیکنان باشد. به همین خاطر به بازیکنان جوان فرصت و میدان بیشتری دادیم چرا که اعتقاد داریم فوتبال ورزشی است با حضور 11 بازیکن که تمام آنها در سرنوشت مسابقه نقش دارند و همه باید برای موفقیت تیم تلاش کنند. ما اعتقاد زیادی به بازیکنان جوان داریم و به همین خاطر دیگر اسم ها را در تیم بنیادکار نمی بینیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: شانس دو تیم پرسپولیس و بنیادکار برای راهیابی به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر است اما با توجه به اینکه پرسپولیس به نسبت بنیادکار در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای خانگی بیشتری دارد می توان شانس این تیم را اندکی  بیشتر دانست با این حال ما به تهران آمده ایم تا پیروز شویم و شانس صعود را افزایش دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)